loading
در حال بررسی درخواست شما
مورینیو به ونگر : شما نمی توانید!!
مورینیو به ونگر : شما نمی توانید!!

مورینیو به ونگر : شما نمی توانید!!

 

آرسنال از سال 2005 که موفق به فتح جام حذفی شد تا کنون جامی را نبرده است و مورینیو معتقد است که با توجه به قدرت تیم های رقیب یعنی چلسی و منچستر یونایتد و حضور منچستر سیتی که تهدید جدیدی محسوب می شود ، روند بی جامی های آرسنال ادامه خواهد داشت.

 

مورینیو در اخبار شبکه اسکای اسپورت گفت: " من فکر نمی کنم آرسنال بتواند قهرمان شود . هر سال به نظر می رسد که آنها قهرمان خواهند شد ولی نمی شوند. این اتفاق همیشه اینگونه تعبیر می شود : " آنها تیم جوانی هستند ، آنها فصل بعد قهرمان خواهند شد! "

 

وی پیرامون تمدید قرار داد ونگر تا سال 2014 گفت: " این برای او فوق العاده است. من به خاطر می آورم که ما در سال 2007 در فینال جام اتحادیه با آنها که یک تیم بسیار جوان بودند بازی کردیم ولی آنها دیگر تیم خیلی جوانی نیستند. اکنون آنها یک تیم از بازیکنان 27،26،25 ساله هستند."

 

وی افزود: " سسک فابرگاس ، تئو والکات ، گائل کلیچی ، الکس سونگ ، باکاری سانیا – آنها تیمی از بچه ها نیستند ، آنها در سنی برای فتح جام ها هستند اما من فکر نمی کنم که آنها بتوانند آن را انجام دهند."

 

وی خاطر نشان کرد : "من معتقدم چلسی و منچستر یونایتد توانایی قهرمانی را دارند ، و البته منچستر سیتی ، چرا که آنها بازیکنان بزرگی را دارند. همین! "

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۳
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : tribalfootball
بازدید: ۱,۱۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰