loading
در حال بررسی درخواست شما
"من آرشاوین نیستم"
"من آرشاوین نیستم"

"من آرشاوین نیستم"


قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا هفته ی گذشته انجام شد و آرسنال در گروه H مسابقات با تیم های شاختار دونتسک اوکراین، براگای پرتغال و پارتیزان بلگراد صربستان هم گروه شد.
این در حالی است که آندری آرشاوین پیش از انجام قرعه کشی حضور با تیم های شاختار، اسپارتاک و هاپوئل را پیش بینی کرده بود! 
او در مصاحبه با سایت رسمی خود درباره ی گروه بندی انجام شده و قرعه ی آرسنال گفت:«یک گروه کاملا جذاب. واقعا فکر می کردم که به تیم هایی از روسیه یا اوکراین برخورد کنیم.
شاختار؟ یک باشگاه با ثبات. هیچ وقت برای مدت زیادی در اوکراین نبوده ام، به همین خاطر امیدوارم سفر به دونتسک برای من سفری خوب باشد.
براگا؟ بازی آن ها برابر سویا را دیده ام. یک تیم سریع و دونده. 7 بازیکن برزیلی در ترکیب ابتدایی شان داشتند و حدس می زدم 3 نفر دیگر هم روی نیمکت داشتند. این همه بازیکن برزیلی نشان می دهد که تیمی با تکنیک هستند.
پارتیزان؟ البته بازی آن ها را هم دیده ام، بردشان در پنالتی ها مقابل اندرلشت. هواداران صرب همه چیزشان را برای تیمشان می گذارند. هواداران بلگراد را می شناسم چون در یوگوسلاوی بازی کرده ام. با زنیت در برابر تیم رقیب پارتیزان، کرونا پیروز شدیم. حالا باید یک تیم دیگر صربستانی را ناراحت کنیم، این بار در لباس آرسنال.
در مجموع فکر می کنم سه بازی خارج از خانه ی سخت داشته باشیم.»
و اما این تنها جنبه ی ورزشی آندری بود و جالب است کمی هم از سینما بشنوید!
«بله، من برای اجرای یک نقش در یک فیلم ورزشی کمدی به کارگردانی ایلیا شیلوسکی دعوت شده ام. اسم فیلم "من آرشاوین نیستم" است. مثل همیشه در سینما، این فیلم هم با یک نمایشنامه شروع شد، نمایشنامه ای که برای من جذاب بود. امیدوارم فیلم به سینما برود و تماشاچیان از آن خوششان بیاید. با توجه به قراردادی که دارم، نمی توانم جزئیات بیشتری از آن را بیان کنم. به همین خاطر امروز در سایت مصاحبه ای با ایلیا شیلوسکی خواهیم داشت. مردی برجسته و بااستعداد. تمام اید ی کار از بوده است.»

ایلیا شیلوسکی، مردی عاشق فوتبال: «همه چیز برای من از عشق و علاقه ام به فوتبال آغاز شد، بهترین بازی ای که تا به حال روی کره ی زمین اختراع شده است! از دوران کودکی، هرچه به یاد می آورم علاقه ام به فوتبال و تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای بود. وقتی من بچه بودم فقط تصویری از دو ورزش محبوب کشورم برایم وجود داشت، فوتبال و هاکی. بلیط های هفتگی بازی ها فقط در مدت 30 دقیقه فروخته می شد و من ساعتم را شش صبح تنظیم می کردم تا همان یک روز تعطیلم را هم نخوابم و بتوانم بلیط بازی را بخرم. این بچه در نهایت به تیم زسکا رفت ولی متاسفانه هیچ وقت یک بازیکن حرفه ای نشد!»
و اما داستان فیلم:«طرح کلی داستان به این شکل است، زندگی پسری 18 ساله به نام لچا بابکو (بوبا) که تنها چیزی که در زندگی آرزو دارد، فوتبال بازی کردن مثل بازیکن رویایی اش، آندری آرشاوین است. تراژدی پسرک این است که رویایش غیرقابل انجام است. او بیش از 150 کیلوگرم وزن دارد. همه ی خانواده ی او به همین بزرگی اند و جنگ با ژنتیکش برای او غیرممکن است. در سوی دیگر بوبا عاشق دختری است که خود او پسر لاغراندام و خوش تیپ دیگری را دوست دارد و کسی که در واقع در طرف دیگر شرایط بوباست؛ بهترین مهاجم در تیم فوتبال منطقه! بوبا درحالی که روی تخت خوابیده و به پوستر بتش در فوتبال، آرشاوین نگاه می کند، برای هزارمین بار از او کمک می خواهد که این بار ناگهان آندری مثل یک رویا یا چیزی جادویی ظاهر می شود و به او کمک می کند. بوبا در ابتدا توجهی به این اتفاق ندارد تا روز بعد که هنگام بازی حس می کند مثل آرشاوین بازی می کند! از این جاست که حوادث اصلی شروع می شود و فرشته ی نجات او وی را از مشکلاتش رها می کند. یک فیلم کمدی-اکشن که من ترجیح می دهم آن را یک افسانه ی پری در فوتبال بخوانم.»
«امیدواریم بتوانیم "من آرشاوین نیستم" را به عنوان اولین فیلم بلند روسی در قالبی سه بعدی ارائه کنیم و از سویی دیگر کیفیت صحنه های فوتبالی را نیز با بکار گیری حدود 30 دوربین، چیزی شبیه به جام جهانی گذشته از آب دربیاوریم.
درباره ی شخصیت اصلی داستان نمی توانم همه چیز را بگویم، ولی یک بازیگر معروف خواهد بود که به کمک یکی از بهترین کمپانی های هالیوودی کارهای پلاستیک به شکلی غیر منتظره و متفاوت از آن چه همه از او دیده اند، ظاهر خواهد شد.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۶
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arshavin.eu
بازدید: ۹۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰