loading
در حال بررسی درخواست شما
بلکبرن 1 - آرسنال 2
بلکبرن 1 - آرسنال 2

بلکبرن ۱ - آرسنال ۲

سومین بازی آرسنال در لیگ برتر انگلستان در خانه بلکبرن و در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار خواهد شد .
سام آلارادایس مربی سرشناس انگلیسی که تاکتیک های ویژه ای برای تیم هایش در نظر میگیرد برای یک سال دیگر روی نیمکت بلکبرنی ها قرار دارد تا این تیم را در رده های بالا تر جدول قرار دهد .
آرسنال در این بازی با ترکیب زیر وارد میدان می شود :

مانوئل آلمونیا
باکاری سانیا
لوران کاسیلنی
توماس ورمائلن
گائل کلیچی
تئو والکات
سس فابرگاس
الکس سانگ
آبو دیابی
آندری آرشاوین
رابین ون پرسی

بر روی نیمکت ذخیره های آرسنال نیز بازیکنان زیر حاضرند :

لوکاژ فابیانسکی
امانوئل ابوئه
کایرن گیبز
توماس روسیچکی
جک ویلشر
کارلوس ولا
مروان شماک

از نکات جالب ترکیب آرسنال حضور رابین ون پرسی و سس فابرگاس از ابتداست . هم چنین سانگ هم برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی قرار دارد تا در کنار آبو دیابی وظیفه مهم دفاعی تیم را بر دوش داشته باشند .


نیمه اول
بلکبرن کمی بازی رو هجومی تر آغاز کرده و سعی دارد با استفاده از امتیاز میزبانی حملات خود را در دقایق ابتدایی انجام دهد . این تیم روی پرتاب های اوت خود نیز از پدرسن که توانایی پرتاب های بلند دارد استفاده می کند .
اولین حرکت آرسنال در دقیقه 3 بازی توسط فابرگاس و ون پرسی انجام شد که توسط مدافعین توپ به اوت زده شد .
دقیقه 4 بازی روی چند حرکت سرعتی و بسیار خطرناک و همچنین روی یک ضربه کرنر و ضربه ون پرسی آرسنال صاحب موقعیت های بسیار خوبی شد که این موقعیت ها تبدیل به گل نشد .  هم چنین روی یک فرار خوب و ضربه چیپ آرسنال به گل رسید که البته قبل از آن داور اعلام آفساید کرده بود .
بر خلاف دو دقیقه ابتدایی حالا آرسنال حملات سنگین تری روی دروازه بلکبرن ترتیب داده است .
بلکبرن باز هم روی یک پرتاب بلند می توانست صاحب موقعیت شود که با ضربه سر خوب کاسیلنی توپ راهی کرنر شد .
کرنر ارسالی با یک ضربه سر خطرناک همراه بود که این ضربه از زیر طاق دروازه توسط فابرگاس دوباره راهی کرنر شد . جای گیری خوب سس باعث شد تا آرسنالی دروازه اش بسته بماند .
بلکبرن که با تاکتیک جالب اوت های بلند و بردن توپ روی هوا سعی دارد از غفلت مدافعین آرسنال استفاده کند تا این لحظه موفق نبوده اما تمامی توپ ها را با ضربات بلند روی دروازه آرسنال می فرستد .
دقیقه 12 بازی نیز روی پاس در عمق زیبا والکات صاحب موقعیت شد که در ادامه حرکت آرشاوین یک کرنر برای آرسنال در پی داشت . کرنر ارسالی نیز روی حرکت دفاع بلکبرن دوباره راهی کرنر شد . فابرگاس مامور ارسال کرنر ها روی دروازه ارسنال است .  این ضربه نیز توسط دفاع بازگشت داده می شود و این بار روی ضد حمله بلکبرن صاحب موقعیت خطرناکی شد که پاس در عمق نهایی دیوف آفساید اعلام شد .
دقیقه 16 بازی باز هم روی یک ناهماهنگی و حرکت سریع بازیکنان بلکبرن صاحب موقعیت شدند که شوت آن ها با برخورد به دفاع راهی کرنر شد .  سانتر بلند بازیکنان بلکبرن این بار نیز خطرناک بود اما ضربه سامبا مدافع پیش کشیده بلکبرن با فاصله نسبتا زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت .
دقیقه 18 بازی نیز روی یک حرکت در عمق توسط دیابی و ارشاوین شوت آرشا به دفاع برخورد کرد و طی یک کشمکش توپ راهی اوت شد .
دقیقه 20 بازی آرسنال روی یک حرکت دیدنی دو نفره توسط تئو والکات به گل رسید . حرکت ون پرسی در عرض و پاس در عمق دیدنی وی برای الکات و فرار عالی وی و یه شوت دیدنی توسط وی به گوشه دروازه باعث شد آرسنال اولین گل خود را باز هم توسط تئو والکات به ثمر برساند تا این بازیکن 21 ساله با 4 گل فعلا بهترین گلزن تیمش باشد .
آرسنال روی یک حکرت هجومی دیگر این بار از سمت چپ صاحب ضربه کرنر شد . رابین ون پرسی ضربات ارسالی از سمت چپ را بر عهده دارد .  ضربه ارسالی رابین این بار ثمری برای آرسنال ندارد .
دقیقه 28 بازی آرسنالی گل تساوی را دریافت کرد تا بازی یک بر یک شود .
این گل توسط دیوف و روی یک استارت سریع به ثمر رسید .  پاس در عرض بازیکنان بلکبرن پس از اشتباه کلیچی و کاسیلنی و باز شدن دروازه آرسنال .
دقیقه 35 بازی والین تعویض آرسنال که یک تعویض اجباری است شکل گرفت :
مروان شاماک به جای رابین ون پرسی .
رابینی که از دقایقی پیش روی خطای یکی از بازیکنان بلکبرن احساس ناراحتی می کرد در نهایت از زمین بازی  بیرون رفت .
بازی در ده دقیقه پایانی با تعادل بیشتری پیگیری می شود و از موقعیت های خطرناک 30 دقیقه ابتدایی چندان خبری نیست .
دقیقه 44بازی روی یک حرکت از سمت راست و سانتر بلند و در ادامه پاس فابرگاس در عمق آرسنال صاحب موقعیتی شد که حرکت آرشاوین ثمری نداشت و یک ضربه کرنر حاصل کار بود . کرنر ارسالی نیز توسط مدافعیت بلکبرن دفع شد .  آرسنال هم چنان حملات خود را ادامه می دهد که حرکات بعدی آرسنال نیز بی ثمر است .
نیمه اول نیز در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید .


نیمه دوم
پنج دقیقه ابتدایی این نیمه مانند نیمه اول از تعادل برخوردار بود و دو تیم سعی در حفظ خود در بازی داشتند .
دقیقه 51 بازی روی یک حرکت تند و سریع توسط سانیا از سمت راست و پاس در عرض وی و پس از گذر از چند بازیکن توپ به آرشاوین رسید و این بازیکن روس موفق شد تا بار دیگر آرسنال را در این بازی پیش بیندازد .
آرسنال بعد از گل نسبتا بازی خوبی در میانه زمین از خود نشان داده و مانند نیمه اول دست پاچه و بی برنامه عمل نمی کند .
دقیقه 56 بازی نیز بازیکنان بلکبرن با حرکت مهاجم این تیم از سمت راست دفاع صاحب موقعیتی شد که شوت وی از بالای دروازه به بیرون رفت .
دقیقه 60 بازی باز هم روی یک پرتاب اوت بلند بلکبرن صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه آن ها توسط دفاع آرسنال برگشت داده شد.
تا دقیقه 65 بازی .... آرسنال هم چنان سعی در آرام تر کردن بازی دارد و نسبت به نیمه اول با حفظ توپ بیشتری کار می کند . بلکبرن بر خلاف نیمه اول بعد از دریافت گل موقعیت های بسیار زیادی نداشت و کم تر توپ را مانند نیمه اول از زمین خودی روی دروازه آرسنال ارسال می کرد .
آرسنال در دقیقه 70 بازی روی یک فرار سریع دیگر توسط والکات صاحب موقعیت خوبی شد که شوت زمینی و محکم تئو این بار توسط رابینسون مهار می شود .
در این دقایق نیز سس فابرگاس که روز خوبی در ترکیب آرسنال نداشت در دومین تعویض آرسنال جای خود را به توماس روسیچکی می دهد .
دقیقه 77 باز هم روی حرکت خوب واالکات آرسنال صاحب موقعیتی شد که شوت محکم وی با فاصله اندک از بالای دروازه به بیرون رفت .
تا دقیقه 80 ... آرسنال هم چنان دو بر یک از حریف سخت کوش خود پیش است . بلکبرن هر چه زمان بازی به جلو می رود بر شدت حملات خود می افزاید و آرسنال به مانند بازی قبلی توان حملات آتشین خود را ندارد .
دقیقه 83 بازی سومین تعویض آرسنال نیز شکل گرفت :
جک ویلشر به جای آندری آرشاوین .
آرسنال در دقیقه 85 بازی روی یک حرکت پشت محوطه جریمه و پاس در عمف دیابی والکات را صاحب موقعیت کرد که شوت والکات نیز داخل چهار جوب قرار گرفت اما گل وی آفساید اعلام شد تا نتیجه هم چنان دو بر یک به سود آرسنال در جریان باشد .
دقیقه 89 بازی روی حملات بلکبرن باز هم این تیم صاحب موقعیت شوت زنی شد که ضربه آن ها توسط سانگ برگشت داده شد . بالافاصله روی یک ضد حمله توسط آرسنال و والکات و شماک توپ به روسیچکی رسید که حرکت در عرض و ضربه این بازیکن راهی به چهار جوب ندارد و از بالای دروازه به بیرون می رود .
باز هم روی یک بازگشت توپ توسط دفاع آرسنال این تیم صاحب موقعیت ضد حمله عالی شد که باز هم حرکت والکات و شاماک این بار به ویلشر رسید که ضربه نسبتا با تاخیر وی به شکلی عالی توسط رابینسون راهی کرنر شد .
بلکبرن در لحظات پایانی به شدت در حال ریختن توپ روی دروازه آرسنال است که تا به این جا در این بازی حساس مدافعان آرسنال عملکرد نسبتا خوبی در دفع و برگشت توپ ها داشته اند .
در نهایت بازی با همین نتیجه دو بر یک به سود آرسنال به اتمام می رسد تا آرسنال صاحب یک سه امتیاز شیرین خارج از خانه شود .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۴۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰