loading
در حال بررسی درخواست شما
فابرگاس رهبر تیم خواهد بود
فابرگاس رهبر تیم خواهد بود

فابرگاس رهبر تیم خواهد بود

میاندار اسپانیایی آرسنال از نوامبر 2008 تا به حال بازوبند کاپیتانی ارسنال را در اختیار دارد . استعداد و توانایی های او توجه بارسلونا را جذب کرد تا جایی که بر خلاف میل آرسنال چندین بار برای بخدمت گیری او پا پیش گذاشتند که هر بار به در بسته خوردند .

او هنوز در مرحله آماده سازی بسر می برد تا دوباره به شرایط آرمانی خود در جام جهانی برگردد . فابرگاس پساز نخستین بازی اش در فصل جدید مقابل بلکبرن از سوی ونگر به عنوان کاپیتان این فصل هم معرفی شد .

" او بازیکن ما است همانطور که در گذشته بوده و به کارش با قدرت ادامه خواهد داد . و فکر کنم که وقتی به شرایط اصلی خود برگردد قطعا با تیم بسیار هماهنگ خواهد شد . او رهبر تیم ماست و در برابر این بسیار مسئولیت پذیر نشان داده و مرا کاملا متقاعد کرده . "

در بازی نخست او به طور اتفاقی 68 دقیقه بازی کرده و ونگر قصد داشته که با استراحت بیشتر او را آماده ی بازی های بزرگ کند اما ... " او عاشق بازی کردن است و وقتی تلاشش را زمین دیدم دوست نداشتم که او را بیرون بکشم و او هم نمی دانست که باید تعویض شود . "

" او از بعد از فینال جام جهانی تا بازی با بلکپول پا به توپ نشده بود . قطعا هم بخاطر این فاصله سخت است تا آماده شود اما برای بازی بعدی سرحال به نظر می رسد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۸
به قلم فرزاد قاضی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰