loading
در حال بررسی درخواست شما
خودم مقصرم
خودم مقصرم

خودم مقصرم

تئو که از غایبان بزرگ لیست کاپلو در جام جهانی بود علت این امر را فقط خودش می داند و امیدوار است با کار و تلاش بیشتر بار دیگر برای تیم ملی موثر باشد .
" نمی توانم انگشت اتهام را به سوی کاپلو و یا هر کس دیگر بگیرم .
خودم را مقصر می دانم چرا که نتوانستم به فرم ایده آل برسم و در پایان فصل آن را حفظ کنم و فقط می خواهم مطمئن باشم این امر دیگر برای من اتفاق نخواهد افتاد .
سزاوار رفتن به جام جهانی 2006 نبودم . من در لیگ برتر و هیچ بازی مهمی بازی نکرده بودم . حال می خواهم با سعی و کوشش در فرم خوبی باشم و حس می کنم می توانم اینگونه باشم اما باید به خود بیشتر توجه کنم و سعی کنم تا پیشرفت کنم و به مردم نشان دهم اشتباه می کنند .
من فصل های خوبی نداشتم . مصدومیت های زیادی همراه من بود اما حالا پخته تر شده ام و آماده ام . بعد از نگرش در خودم کمی اوضاعم بهتر شده و سعی می کنم بعد از تمرینات بمانم و فقط سعی کنم تا بازیم پیشرفت کند .
همیشه می خواهم پیشرفت کنم . من فقط 21 سال سن دارم و می خواهم در هر بازی به میدان بروم وقتی می توانم بازی کنم مخصوصا حالا بعد از پشت سر گذاشتن فصل گذشته و مصدومیت های زیاد . البته من در 21 سالگی برای آرسنال و تیم ملی مشغول بازی هستم و فکر نمی کنم این برای من چندان هم بد باشد .
به سختی کا رمیکنم و سعی میکنم به حرف آدم های درستی گوش کنم . آدم های زیادی در اطرافم هستم و در هنگام پستی و بلندی شما می توانید ببینید آن ها چگونه اند . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۱۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰