loading
در حال بررسی درخواست شما
11 نفره هم کار سختی داشتیم!
11 نفره هم کار سختی داشتیم!

۱۱ نفره هم کار سختی داشتیم!


اون کویل، سرمربی بولتون واندررز که تیمش پس از دو تساوی خانگی و یک برد خارج از خانه در سه بازی نخست لیگش قدم به ورزشگاه امارات می گذاشت، پس از کسب یک تساوی در نیمه ی اول، 45 دقیقه ی دوم را به مرد فرانسوی آرسنال واگذار کرد؛ نیمه ای که به عقیده ی او مهم ترین رخداد بازی را در خود دید، اخراج گری کیهیل.
« ما با این عقیده به اینجا آمده بودیم که اگر سخت کار کرده و بهترین نمایش خود را ارائه کنیم، می توانیم نتیجه ای مثبت بدست آوریم، بنابراین احساسی که پس از بازی دست می دهد ترکیبی از ناامیدی و دلشکستگی برای ماست.»
«نیمه ی دوم را خیلی خوب شروع کرده بودیم و وقتی 2-1 عقب افتادیم، بازی خود را به آرسنال تحمیل کردیم. پس از اخراج بود که به وضوح روند بازی تغییر کرد. بازی یازده به یازده مقابل آرسنال هم همیشه سخت بوده است بنابراین از دست دادن گری کیهیل در این شرایط لحظه ای بسیار بزرگ برای بازی ما بود چون پس از آن هم هنوز باید در بازی می ماندیم.
درست پیش از حادثه ی منجر به بیرون شدن بازیکن ما، حرکتی بر روی چانگ-یونگ لی اتفاق افتاد که خطا برای ما گرفته نشد و آرسنال همان موقعیت را تبدیل به صحنه ای کرد که تکل دیرهنگام گری باعث اخراج او شد. می توانم درک کنم که کار روی آفساید مشکل است ولی این خطا آن قدر واضح بود که تمام استادیوم می توانست آن را تشخیص دهد، حتی شاید عده ای از مردم از پشت دیوارهای استادیوم هم می توانستند! یعنی اینقدر آشکار بود.»
«حالا حسم این است که آن خطا را بخاطر حرکت بی موقع گری در رقابت نفر به نفرش دادیم ولی عکس العمل اولیه ام این بود که مجازاتش سخت گیرانه بود. شاید فقط کارت زرد برای این خطا قطعی بود و برای بیشتر از آن باید دوباره آن را ببینیم ولی در نهایت احساسم این است که بد شانس بودیم.
پس از آن راه زیادی در بازی باقی ماند که می توانیم برگردیم و به آن نگاه کنیم چون در آن تیمی بودیم که با شخصیتی بالا بازی کردیم. می توانیم دوباره آن را مرور کنیم چون وقتی با 10 نفر خارج از خانه گل می خوردیم، این گل ها برایمان عادی نبود و از آن ها ناراحت می شدیم.»
«مطمئنا" آدام باگدن جوان شایسته ی قرار گرفتن در پایان بازی ای با نتیجه ی 1-4 نبود. او وظیفه ی خود را عالی انجام داد و با سومین گل جان(الماندر) در سومین بازی اش، توپی زیبا را به تور رساندیم.
بر می گردیم و از همین حالا خود را برای بازی شنبه ی آینده با استون ویلا آماده می کنیم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲۱
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : bwfc.co.uk
بازدید: ۷۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰