loading
در حال بررسی درخواست شما
والکات از باخت مقابل لیورپول درس گرفت
والکات از باخت مقابل لیورپول درس گرفت

والکات از باخت مقابل لیورپول درس گرفت


دو تیم آرسنال و لیورپول در سال 2008 در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفته بودند. تئو در بازی برگشت که در آنفیلد برگزار میشد ، در دقیقه ی 72 به زمین آمد و چند دقیقه ی بعد ، تمام زمین را دوید و 5 بازیکن لیورپول را دریبل کرد و گل دوم آرسنال را برای آدبایور ساخت. آرسنال می توانست با همان گل صعود کند ولی در عرض یک دقیقه ، آنها دوباره گل خوردند و سرانجام بازی را در مجموع با حساب 3-5 واگذار کردند و حذف شدند. آرسن ونگر معتقد است آن باخت برای تئو والکات درس بزرگی بوده است.

"آدبایور گل زده بود و ما در حال صعود کردن بودیم.


در آن زمان تئو 18 ساله بود و ما گل بسیار مهمی زده بودیم و او کاملا فراموش کرده بود که لیورپول هنوز هم می تواند خطرناک باشد.


اگر همین والکات را در 28 سالگی به زمین بفرستید ، اگر چنین گلی بزند ، بلافاصله بر می گردد و با خود می گوید "اینبار غافلگیر نخواهم شد زیرا 10 سال پیش این اشتباه را کردم" این همان تاثیر تجربه است.


معتقدم که از آن زمان تا به امروز ، پیشرفت کرده ایم. به عنوان مثال ، آن شب تیم من به قدری خوشحال بودند که من از هلب خواستم که جایش را در زمین با والکات عوض کند ولی او ( هلب) حتی حرف من را نشنید!!


می دانستم که لیورپول شانس خود را امتحان خواهد کرد و واکنش نشان خواهد داد ولی بازیکنان من در عالم دیگری سر می کردند!! در حدی که حتی نتوانستم با آنها صحبت کنم!!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲۶
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰