loading
در حال بررسی درخواست شما
نمی توانیم 0-1 ببریم!
نمی توانیم 0-1 ببریم!

نمی توانیم ۰-۱ ببریم!


آندری آرشاوین روس که در بازی با ساندرلند به هیچ عنوان نتوانست عملکرد قابل قبولی ارائه کند ، پس از اخراج سانگ تعویض شد و جای خود را به دنیلسون داد. او در مورد بازی با ساندرلند معتقد است که دلیل اصلی بازی نه چندان خوب آرسنال خستگی بود. او همچنین می گوید آخرین باری که آرسنال 0-1 پیروز شده را به خاطر نمی آورد.

"چرا تعویض شدم؟ دلیلش واضح بود. ما باید از گلمان دفاع می کردیم و در بازی تغییر ایجاد می کردیم : تعویض یک مهاجم با مدافع.


شاید کمی خسته بودیم. ساندرلند برای این بازی به خوبی آماده شده بود و سرحال تر از ما به نظر می رسید. ولی اگر ما تیم بزرگی هستیم ، این ها دلیل خوبی برای این نتیجه نمی شود. راستش را بخواهید ، آخرین باری که 0-1 پیروز شدیم را به خاطر نمی آورم."


او در مورد اخراج سانگ نیز گفت:


"پس از اخراج سانگ ، کار برای بچه ها سخت تر شد. از یکطرف می توانیم بگوییم که شانس آوردیم که توانستیم در اولین دقایق بازی گل بزنیم ولی از طرف دیگر بدشانسی آوردیم. نتوانستیم پنالتی را گل کنیم و در آخرین ثانیه ها با بدشانسی گل خوردیم. لحظه ی بسیار ناراحت کننده ای بود.


فکر می کنم بازی ، تماشاگران را سرگرم کرد ولی هواداران ما را نه! آنها فوق العاده اند. آنها در این بازی ما را حمایت می کردند و امیدوارم 'i شیوه ی بازی ما را ببینند و متوجه این نکته باشند که پیروزی ها در راه است. البته که از این نتیجه ناراحت هستیم ولی اتفاقی که افتاده را نمی شود عوض کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲۹
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal-mania
بازدید: ۶۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰