loading
در حال بررسی درخواست شما
یکی از آن شب ها بود!
یکی از آن شب ها بود!

یکی از آن شب ها بود!


دیشب و در دور سوم مسابقات جام اتحادیه ی انگلستان، مهم ترین دیدار تا به این دور بین دو رقیب دیرینه ی لندنی انجام شد. تک بازی تاتنهام آرسنال در وایت هارت لین.
هری ردنپ، سرمربی با سابقه ی اسپرز پس از این دیدار تلخ برای تیمش، کابوس این دیدار را، کشیده شدن بازی به وقت های اضافه دانست. جایی که در 16 دقیقه تیمش سه گل دریافت کند و تمام امید خود را برای این جام بر آب ببیند.
ردنپ در مصاحبه با سایت رسمی باشگاهش گفت:«ما عقب افتادیم ولی خوب توانستیم به بازی برگردیم. کین در ورود به زمین سرزنده به نظر می رسید و از آن به بعد کمی درخشان تر ظاهر شدیم.»
«وقتی بازی به وقت اضافه کشیده شد، نگاهی به بازیکنانم انداختم و 4 نفر از آن ها دچار گرفتگی عضلات بودند. اگر صادق باشیم همان موقع می دانستم که در یک دردسر جدی افتاده ایم. می دانستم که نیم ساعت سخت در پیش رو داریم.»
«بازیکن جوان میانه ی میدانمان(کاولکر) دچار یک گرفتگی همه جانبه شده بود، ساندرو هم به همین شکل و حتی همسترینگش هم سفت شده بود. کیل ناوتون اولین بازی اش را در این سطح انجام می داد و البته که او هم دچار گرفتگی بود و به علاوه کشیدگی در پی خود نیز احساس می کرد.»
«حس می کنم هرچه بازی طولانی تر می شد، کار را برای ما سخت تر می کرد.
بازیکنانی را انتخاب کرده بودم که نیاز به انجام بازی داشتند و به بازیکنانی که مدتی طولانی برای ما به میدان رفته بودند، استراحت دادم.»
ردنپ که پنالتی اول بر روی سمیر نصری را سخت گیرانه می داند، با قطعی دانستن پنالتی دوم بر روی شاماک، شکست را پذیرفته و ادامه داد:«هیچ وقت نمی خواهید ببازید و وقتی این اتفاق می افتد، مایوس می شوید، به خصوص جلوی آرسنال، ولی به هر صورت این یکی از آن شب ها بود.»
ردنپ که پیش از بازی در صحبت هایی طعن آمیز، هواداران را بیش از تماشای بازیکنان جوان، مشتاق به جام توصیف کرده بود، در این بازی ترکیب کامل خود را به زمین نفرستاد تا به بعضی جوانان خود نیز فرصت بازی دهد ولی تجربه ای سخت برای وی رقم خورد تا بدترین شکست تاتنهامی ها در 32 سال اخیر را در ورزشگاه خانگی شان مقابل توپچی ها تماشاگر باشد.
«هر دو تیم تغییراتی در ترکیبشان داشتند و برای ما این فرصتی برای جوانک هایی بود که بازی نکرده بودند و نیاز به چنین بازی ای داشتند. ولی من نمی توانم به بازی با چنین ترکیبی ادامه دهم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۳۱
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : tottenhamhotspur.com
بازدید: ۸۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰