loading
در حال بررسی درخواست شما
مثل رویا بود !
مثل رویا بود !

مثل رویا بود !

 

البته رویایی که دیگر به حقیقت پیوست .
هنری لانسبوری جوان توانست در دیدار جام اتحادیه برابر تاتنهام و در ورزشگاه خانگی این تیم اولین گل توپچی ها را به ثمر برساند تا ادامه روند رو به رشد خود را با گلزنی تکمیل کند . آن هم گلزنی برابر رقیب دیرینه یعنی تاتنهام .
هنری خود گلزنی برابر اسپرز ها را مانند یک رویا می دانست . بازیکن 19 ساله و انگلیسی آرسنال می تواند حالا با روحیه ای مضاعف برای بازی های بعدی فکر کند و احتمالا خود را بار دیگر در ترکیب ثابت تیم در کارلینگ کاپ ببیند .
هنری در این باره گفت :

" قبل از این برایم شروع این بازی در این جا بسیار سنگین و بزرگ بود . اینکه بخواهم نشان دهم چه کار هایی می توانم انجام دهم . گلزنی در این جا مانند رویا بود .
به اینجا آمدیم و بازی کردیم و بسیار مثبت بود . همه می پرسیدند آیا امروز شروع می کنی ؟
قبل از این به شدت دنبال کسب جایگاهی در بازی های هر هفته بودم . این است که می خواهم در تیم اصلی باشم . فقط به ادامه فعالیتم پرداختم و به سختی در تمرینات کار کردم و امیدوارم بتوانم به شانس هایی برسم .

بسیار خوب است که بتوانید در نام گلزنان باشیدو این عملکرد تیم فوق العاده است .
بازی کردن در دربی لندن یک تجربه بسیار عالی است . فقط نگاه به به سرعت تیم اول بیندازید . فقط می خواهم بتوانم به آن برسم .
برای آمدن به اینجا و برنده شدن همیشه زمان بسیار خوبی برای هواداران رقم خواهد زد . ما در آن بازی نمایشی برای آن ها داشتیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۳۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰