loading
در حال بررسی درخواست شما
خارق العاده بودیم ولی باید واقعا گرا بمانیم
خارق العاده بودیم ولی باید واقعا گرا بمانیم

خارق العاده بودیم ولی باید واقعا گرا بمانیم


2 برد، دو باخت و یک تساوی آمار تیم تازه لیگ برتری شده ی وست برومویچ بود که در ششمین هفته به درخشان ترین عملکرد این تیم شاید حتی تا پایان رقابت ها انجامید.
روبرتو دی متیو سرمربی این تیم پس از برد متحیرکننده ی 3-2 تیمش برابر آرسنال، بازی شاگردانش را ستود و ابراز کرد:«همیشه اعتقاد داشتم که می توانیم برنده شویم.»
بگی ها با این برد به جمع سه تیمی پیوستند که پیش از این توانسته بودند آرسنال را در امارات مغلوب کنند؛ اگرچه این آنار به استثنای سه عضو دیگر چهار بزرگ انگلیس است، ولی می تواند افتخاری به یاد ماندنی برای سفید و مشکی پوشان یک شهر باشد.
دی متیو در مصاحبه ی پس از بازی به سایت رسمی باشگاهش گفت:«در همه ی بازی ها با این عقیده به زمین می رویم که می توانیم پیروز شویم. تا پایان روز شما تمام توانتان را به کار می گیرید و آن وقت اگر حریفتان بهتر بوده و یا حتی شانس بیشتری آورده باشد، دستتان را بالا خواهید گرفت.»
«پیش از شروع لیگ هم گفته بودم که در تمام بازی ها سعی خواهیم کرد برنده شویم. فلسفه ی ما این نیست که هرجا می رویم فقط دفاع کنیم. برای کسب چنین نتایجی نیاز به باور و عقیده به آن دارید.
شیوه ی بردمان خوب بود؛ این نبود که از خوش شانسی برنده شویم. فکر می کنم یک فوتبال چشمگیر نمایش دادیم و عالی دفاع کردیم. بابر آرسنال شما مجبورید دفاع کنید ولی فکر می کنم با نحوه ای که ما موقعیت ایجاد کردیم و گل زدیم، شایسته ی این برد بودیم. این یک عملکرد شگفت انگیز بود.»
«آن ها را در زمین خودشان تحت فشار قرار می دادیم و نگذاشتیم بازی همیشگی شان را انجام دهند. بالاتر از این آن بود که وقتی توپ را می گرفتیم، به خوبی آن را پاسکاری می کردیم و موقعیت بوجود می آوردیم. خیلی خوب بازی کردیم و البته یک پنالتی هم از دست دادیم. از کارت زرد دروازه بان مطمئن نیستم و مسئله این است که واقعا" باید در زمین می ماند یا خیر.»
«می دانستم وقتی بازی 3-0 شد، هنوز بازی تمام نشده است؛ چون هنوز بازیکنان آرسنال در زمین بودند. شما می فهمیدید که آن ها بازی را خطرناک خواهند کرد و موقعیت ایجاد می کنند. آن ها دو گل هم زدند ولی ما با مدیریت مان سه گل زدیم تا یک پیروزی به خانه ببریم.»
«برابر چلسی حسابی آسیب خوردیم و پس از آن، روز خوبی را نگذراندیم ولی از آن شکست درس گرفتیم و هنوز در حال یادگیری و پیشرفتیم. ما سه گل اول را به آن ها(چلسی) تقدیم کردیم و برگشت به بازی پس از آن نتیجه مقابل هر تیمی مشکل بود. حالا سعی کردیم این مشکلات را رفع کنیم و این شانس را به خودمان بدهیم که بتوانیم برنده هم بشویم.»
«ولی نباید یادمان برود که یکی از کمترین بودجه های لیگ را داشتیم و اگرچه یک روز خارق العاده داشتیم، ولی باید واقع گرا بمانیم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۴
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : wba.co.uk
بازدید: ۷۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰