loading
در حال بررسی درخواست شما
پیک نیک دایناسور
پیک نیک دایناسور

پیک نیک دایناسور



پنجشنبه روز پیک نیک دایناسور بود؛ جشنی برای کم سن و سال ترین هواداران آرسنال در امارات لندن. چیزی نزدیک به 150 کودک 0 تا 4 ساله(!) در کنار رابین ون پرسی در خانه ی آرسنال.
این طرح که در مجموعه ی توپچی های نوجوان باشگاه برنامه ریزی شده است برای دومین سال با حضور مرد هلندی آرسنال برگزار شد و تا همه ی این کوچولوهای آرسنالی عکسی با شماره ی 10 قرمز و سفیدهای لندن داشته باشند.
سو کمپل مربی تیم هواداران آرسنال درباره ی این مراسم گفت:«پیک نیک دایناسور مراسمی فوق العاده برای جوان ترین طرفداران ما و پدر و مادرهایشان برای نمایش وفاداری شان به باشگاه است. بعد از ظهری پر از شادی برای اعضای ما تا در کنار هم سن و سال های خود در فضای امن ورزشگاه با هم بازی کنند. دیدن این چهره های آشنا و البته نفرات جدید عالی است و امید داریم در سال های آتی کارهایی فوق العاده مخصوص به این توپچی های نوجوان ترتیب دهیم.»
رابین نیز در حاشیه ی این پیک نیک درباره ی حضورش در جشن گفت:«این دومین سال حضور من در این مراسم به عنوان نماینده ی تیم است و واقعا از حضور در کنار پدر و مادرها و فرزندانشان لذت می برم- من دو بچه ی کوچک دارم و می دانم چقدر آن ها فوتبال و البته آرسنال را دوست دارند. بودن در این جا و لذت از این مراسم بسیار دلپذیر بود.»

در لینک زیر می توانید عکس هایی از این مراسم را تماشا کنید.
اینجا

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰