loading
در حال بررسی درخواست شما
یک شب خوب فوتبالی برای بلگراد
یک شب خوب فوتبالی برای بلگراد

یک شب خوب فوتبالی برای بلگراد


دومین بازی دو تیم آرسنال و پارتیزان در گروه هشت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا که پس از 90 دقیقه نبرد پرحرارت با نتیجه ی 3-1 به سود مهمان این دیدار، آرسنال به پایان رسید.

الکساندر استانویویچ، سرمربی تیم صرب پارتیزان پس از شکست شاگردانش برابر زردپوشان آرسنال با اشاره به جو رویایی این شب در بلگراد گفت:«یک اتفاق واقعا" عالی بود. دیدن یک بازی لیگ قهرمانان در کشور ما و در شهرمان دلپذیر است. با این حال تشریح این که بازی را چگونه دیدم مشکل است؛ وقتی 11 نفر داشتیم نیزبازی برایمان دشوار بود و پس از 10 نفره شدن تبدیل به ماموریتی غیرممکن شد.

آرسنال تیمی درخشان است ولی با این وجود در لحظاتی از بازی با آن ها در حدی یکسان نشان دادیم ولی پس از اخراج یووانوویچ شرایط تغییر کرد. پیش از اخراج برنامه داشتم که تعویضی انجام دهم و تیمم را هجومی تر نمایم ولی بپبعد از آن مجبور بودم دفاعی را به زمین بفرستم و فرصت بعضی تغییرات را از دست دادم. وقتی بازیکنمان را از دست دادیم، بازی را از دست دادیم.»

«سخت است که صفر امتیازی باشید ولی ما رقابت را ادامه خواهیم داد و برای سوم شدن خواهیم جنگید؛ دو بازی بعدی[در خارج و داخل خانه برابر براگا] برای ما حیاتی خواهند بود.»
«در آخر می خواهم یک تشکر بزرگ از هوادران بکنم که انرژی خاصی به ما دادند. به نظرم آن ها از یک شب خوب فوتبالی لذت بردند.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۷
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : uefa.com
بازدید: ۶۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰