loading
در حال بررسی درخواست شما
بی تاب برای بازی در مقابل آرسنال!
بی تاب برای بازی در مقابل آرسنال!

بی تاب برای بازی در مقابل آرسنال!

 

آبی های چلسی  در روز یکشنبه و در یکی از بزرگترین بازی های فصل از رقیب لندنی خود در استمفورد بریج پذیرایی خواهند کرد و دیدیه دروگبا تمایل زیادی دارد تا در این دیدار حساس حضور داشته باشد.

 

دروگبا به اسکای سپورت نیوز گفت :" من عاشق بازی کردن در دیدار های بزرگ هستم و عاشق بازی کردن در مقابل آرسنال. من همواره گفته ام که آرسنال یکی از تیم های مورد علاقه من است."

 

وی افزود :" زمانی که من در فرانسه بازی می کردم ، آرسنال برای ما یک الگو بود چرا که این تیم متشکل از بازکنان فرانسوی بود که در لیگ فرانسه بازی کرده بودند و به خارج از کشور می رفتند تا در آرسنال که مربی آن نیز فرانسوی بود بازی کنند. پس بازی کردن در مقابل آنها برای من معانی زیادی دارد."

 

هر دو تیم چلسی و آرسنال در شرایطی خود را برای دربی حساس  لندن آماده می کنند که آخرین بازی خود را درلیگ با شکست پشت سر گذاسته اند. اگرچه هر دو تیم با پیروزی که در دیدارهایشان در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده اند تا حدودی خود را از نظر روحی بازسازی کرده اند.

 

دیدیه دروگبا ضمن بیان اهمیت این بازی خاطر نشان کرد که اگر آنها می خواهند قهرمانی خود درلیگ برتر را تکرار کند ، نباید از 3 امتیاز این دیدار چشم پوشی کنند.

 

وی در ادامه گفت :" من فکر نمی کنم که بتوانیم ازعهده شکست در دومین بازی بر بیاییم ، به خصوص اینکه در مقابل آرسنال باشد. مردم باید بدانند و ما نیز می دانیم که در این فصل در بازی هایی شکست خواهیم خورد. اما باز هم ، آن همیشه خوب است که ببریم ، همیشه بهتر است که ببریم!"

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۸
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk.com
بازدید: ۷۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰