loading
در حال بررسی درخواست شما
قلدر باشید !!
قلدر باشید !!

قلدر باشید !!

مدافع چپ گذشته تیم ارسنال در مصاحبه ای درباره بازی حساس یک شنبه صحبت کرد .
یک شنبه ساعت 1830 نبر حساس چلسی و آرسنال خواهد بود و وینتربرن که به عنوان کارشناس ورزشی در شبکه های تلوزیونی مشغول است کلید های موفقیت را برای آرسنال شرح داد .
وی در قسمتی از صحبت هایش درباره مهار درگبا صحبت کرد و در این باره به مدافعان آرسنال گوشزد کرد باید در این بازی قلدر باشند و برای تصاحب توپ با دروگبا بجنگند .
وی در این باره توضیح داد :

" کلید مهار و گرفتن وی این است و من مطمئنم آرسن ونگر نوتی از نحوه برتری منچستر سیتی برابر چلسی برداشته است . اینکه من سیتی چگونه وی را مهار کرد . در آن بازی وینسنت کمپانی مانند چسب مراقب وی بود و دروگبا در ان بازی حرکتی نتوانست بکند . این چیزی است که آرسنال نیز بدان نیاز مند است . این که همراه وی باشند و یک اینچ نیز به وی ندهند .
دروگبا احتمالا فکر میکند که می تواند در برابر مدافعان آرسنال محکم باشد و از لوران کوشلنی و اسکیلاچی عبور کند .
گفتنش ساده تر از عمل کردن است البته دروگبا بازیکن بسیار قوی و عظیم الجثه ای است و اینکه وی فصل را هم بسیار خوب شروع کرده . دروگبا نشان می دهد که برای لذت بردن و تفریح می گلزنی می کند و اینکه برابر چه مدافعی قرار میگیرد برایش مهم نیست . "

وی همچنین درباره مصدومیت آلمونیا و احتمال بالای قرار گرفتن فابیانسکی در چهار چوب گفت :

" مسابقه بسیار بزرگی برای فابیانسکی است و البته یکی از حساس ترین ها . او تا به حال اشتباهاتی داشته است و من یکی از این اشتباهات را در نیمه نهایی جام حذفی برابر چلسی به یا دارم اما آرسن پیش خود فکر می کرد که وی توانایی هایی دارد .  ظاهرا او در تمرینات شبیه سوپرمن است پس او نیاز دارد از لحاظ روحی روانی خود را بهبود دهد و پیشرفت کند و اینکه خود را در بازی های بزرگ آماده کند . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal mania
بازدید: ۳۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰