loading
در حال بررسی درخواست شما
چلسی عاقلانه تر خرج می کند!
چلسی عاقلانه تر خرج می کند!

چلسی عاقلانه تر خرج می کند!


در حالی که آرسنال سیاستی در پیش گرفته که تنها از درآمد باشگاه و سود سالیانه ی آن برای خرید بازیکنان جدید استفاده می کند ، ولی رغیب و همسایه ی آنها در سال های اخیر ، نقطه ی مقابل آنها بود. چلسی با پول های عظیم رومن آبراموویچ ، بازیکنان بزرگ و گرانقیمت را به لندن آورد و توانست خود را در بین بزرگان جزیره جا کند و هم اکنون به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شود.

آرسن ونگر که خود یکی از منتقدان اصلی این سبک از خرج و مخارج در فوتبال است ، عقیده دارد که چلسی به این نکته پی برده که خرج های کلان تنها راه حل کوتاه مدت است و برای تضمین آینده ی مطمئن ، تیم ها باید عاقلانه خرج کنند.

"آنها با گذشت زمان ، عاقلانه تر عمل می کنند زیرا متوجه شده اند که اینکار فقط یک راه حل کوتاه مدت است.

کافی است نگاهی به باشگاه هایی مانند پورتسموث و لیدز بیاندازید. همه ی باشگاه هایی که منابع نامحدودی در اختیار داشتند ولی با مدیریت نادرست از بین رفتند. هیچ باشگاهی جان سالم بدر نبرد.

نکته ی عجیب اینجاست که هر کاری که عاقلانه باشد ، به نظر دیوانگی می آید.

من تنها آدمی نیستم که به مسائل عاقلانه نگاه می کند ولی اینکه من یک باشگاه را با روش درست و عقلانی مدیریت می کنم ، به نظر دیوانگی می آید. بیشرین سوالی که از من می شود این است که " چرا باشگاه را در مسیر درست اداره می کنید؟!"

هواداران بازیکنان بزرگ را در زمین می خواهند و می خواهند که بازی ها را پیروز شوند. من این را درک می کنم ولی من مسئول آینده ی این باشگاه هستم.

من می توانم درک کنم که چرا چلسی آنطور که دلش خواست باشگاه را اداره کرد. آنها می توانستند از پس خرج و مخارج بربیایند ، ولی ما نمی توانیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۱۰
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰