loading
در حال بررسی درخواست شما
مانند یک لیدر بزرگ شده ام
مانند یک لیدر بزرگ شده ام

مانند یک لیدر بزرگ شده ام

ایگناسی میگوئل بازیکن اسپانیایی آرسنال است که هم اکنون به عنوان کاپیتان تیم رزرو در حال بازی است .
این بازیکن که مانند فابرگاس طعم کاپیتانی تیم بزرگی همچون آرسنال را از سنین پایین تجربه کرده بر خلاف فرانسس که در حال ریکاوری از مصدومیت است وی در حال پیشرفت بازی خود نه فقط از نظر کیفیت بلکه به عنوان یک لیدر است .
این بازیکن که از 16 سالگی به آکادمی آرسنال راه یافته تا کنون توانسته همراه با تیم های رده سنی آرسنال به قهرمانی های مختلفی برسد .
انگلیس که از نگاه میگوئل هم اکنون مانند خانه وی است به او کمک می کند تا بیشتر با ارسنال انس بگیرد :

“ به یاد دارم وقتی اینجا آمدم نمی توانستم صحبت کنم و گم شده بودم .
اما در حال حاضر تلاش می کنم با مردم باشم و با آن ها صحبت کنم . سعی می کنم به آن ها کمک کنم و وقتی آن ها بازی می کنند حامی بازیکنان باشم .
من حالا به خوبی برای زندگی در انگلیس هماهنگم و به آن عادت کرده ام . کمی سخت بود اما حال احساس مناسبی دارم و حس می کنم اینجا خانه من است .
حالا اینجا خوشحال هستم و سعی می کنم سخت تمرین کنم و شاید یک روز شانس این را داشته باشم که بتوانم توانایی هایم را نشان دهم که به اندازه کافی برای بازی در تیم اول آرسنال خوب شده ام . “

میگوئل که در آخر سپتامبر 18 ساله خواهد شد خود را مانند یکی از برترین مدافعان حال می داند :

“ من مانند جرارد پیکه بارسلونا بازی می کنم . اتفاق مشابهی نیز برای وی افتاده بود . وقتی او جوان بود به اینجا آمد . ما هر دو به اندازه ای بلند هستیم و هر دو دوست داریم با توپ کار کنیم و از عقب بازی سازی کنیم .
من علاقه دارم با توپ کار کنم و به مصاف نبرد های فیزیکی بروم . فقط می خواهم برنده باشم . فکر می کنم من یک برنده هستم . من همیشه صد در صد خود را برای هر بازی می گذارم . “

وی همچنین درباره بستن بازوبند کا=پیتانی می گوید :

“ من از اینکه نیل بنفیلد این شانس را به من داده تا بازوبند کاپیتانی را ببندم بسیار خوشحالم و او را از این تصمیم ناراحت نخواهم کرد .
من باید به تلاش خود ادامه دهم و نشان دهم می توانم .
می دانم که هر روز 100 درصد در حال کار هستم و همه چیزم را برای بازی ها می گذارم . فقط می خواهم به تیم اول راه پیدا کنم . این شانس را دارم که با تیم اول تمرین کنم و به رئیس نشان دهم می توانم این جا باشم اگر وی به من شانسی بدهد و من نیز کیفیتم را به نمایش بگذارم . “

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۲۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰