loading
در حال بررسی درخواست شما
جک گفت که مستحق کارت قرمز بوده!
جک گفت که مستحق کارت قرمز بوده!

جک گفت که مستحق کارت قرمز بوده!



در مورد کارت قرمز جک ویلشر

او در زمانبندی دچار مشکل شد و کارت قرمزی که مستحقش بود را گرفت. ولی این اولین تکل او در بازی بود و باید این نکته را دریابید که او اخراج شد و مستحق اخراج هم بود ولی در تمام طول بازی به دنبال خطا کردن نبود. او فوتبال بازی کرد و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. متاسفانه این اتفاق برای او افتاد. او نمی خواست به بازیکن آسیب برساند بلکه در زمانبندی اشتباه کرد. نمی خواهیم در مورد این اخراج شکوه کنیم ولی نمی توانید بگویید که او در این بازی کثیف بازی کرد.

در مورد بازی تیمی ویلشر

او یک بازیکن کامل است. هم از لحاظ تدافعی و هم از لحاظ تهاجمی خوب بازی کرد و معتقدم در مجموع بازی بسیار خوب و روانی را به نمایش گذاشت. او در دفاع بسیار قابل اعتماد و در حمله بسیار خلاق بود.

در مورد مجاب کردن بازیکنانش در مورد تکل زدن

مسلما اینکار را خواهم کرد. می دانید که ما تیمی هستیم که بیشترین میزان خطا را متحمل می شویم. من بازیکنانم را تشویق می کنم که فوتبال بازی کنند ولی ما اخراجی دادیم و مستحق آن بودیم. چه کاری می توانم در مورد آن بکنم؟ هیچکار. ویلشر سه بازی محروم خواهد بود و مجازات خواهد شد.

در مورد اینکه جک در مورد تکل چه گفت

او گفت که در زمانبندی اشتباه کرده و قوزک بازیکن حریف را زده و مستحق دریافت کارت قرمز بوده است.

در مورد در اختیار داشتن دو مهاجم قدرتی

بر اساس چیزی که امروز دیدیم ، بنتنر هنوز کاملا آماده نیست و به چند هفته ی دیگر نیاز دارد. او برای مدت زیادی به طور مداوم فوتبال بازی نکرده و نمی تواند بلافاصله به بهترین شرایطش برگردد.

در مورد مروان شماک

از شروع فصل تا کنون ، نگاه کنید که او چقدر در شرایط 0-0 یا 1-1 نقش تعیین کننده ای داشته و از اینکه چقدر در تیم تاثیرگذار است متعجب خواهید شد.

در مورد 3 امتیاز حساس

بسیار حیاتی بود و مقتقدم که با استرس بازی کردیم. استرس داشتیم زیرا می توانستید ببینید که بازی شناورمان به این علت که 2 بازی گذشته را پیروز نشده بودیم ، کمی تحث تاثیر قرار گرفته بود. در یک سوم نهایی کمی محتاط بازی کردیم ، مخصوصا زمانی که 1-2 جلو بودیم . بازی امروز هیچگاه ساده نبود. می توانستید این نکته را احساس کنید و در شیوه ی بازی ما ببینید.

در مورد جبران عقب افتادگی و پیروز شدن

با توجه به وضعیت قهرمانی  ، ما از لحاظ روحی در وضعیت خوبی نبودیم و وقتی که در موقعیتی باشید که مجبورید بازی را ببرید و 0-1 هم عقب بی افتید ، کار خیلی سخت تر می شود. در مورد گل نمی توانم شخص خاصی را مقصر بدانم زیرا ضربه ی سر فوق العاده ای بود که 30-40 سال پیش در انگلستان از آن ها می بینید. کار زیادی نمی شود کرد. ولی در مجموع باید بگویم که فابیانسکی بازی خوبی را پشت سر گذاشت.

در مورد آبو دیابی

فکر می کنم او دفعات زیادی خطرناک بود . ضربات پایانی او کمی ضعیف بود و در مجموع معتقدم هنوز آن دیابی قبل از مصدومیت قوزکش نشده. آن مصدویمت هنوز اذیتش می کند معتقدم که او کاملا بدون درد بازی نکرد.

در مورد آندری آرشاوین

آندری در 2 بازی روسیه شرکت داشته و در بازی امروز از لحاظ بدنی سرحال نبود. او امروز هیچگاه سرحال و شاداب نبود.




   



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۲۴
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰