loading
در حال بررسی درخواست شما
نگاهتان به تکل ویلشر را عوض کنید!
نگاهتان به تکل ویلشر را عوض کنید!

نگاهتان به تکل ویلشر را عوض کنید!


در حالی که جک ویلشر پس از اخراجش قبول کرد که مستحق کارت قرمز بوده است ، ولی آرسن ونگر از روزنامه های خواست تا بین جک و دیگر بازیکنانی که فقط به دنبال خطا کردن هستند تفاوت قائل شوند.

"باید بین کارت قرمز تصادفی و تیمی که از ابتدا تا انتها به دنبال خطا کردن است فرق بگذارید. این دو قابل مقایسه نیستند.


جک در کل بازی فقط یک تکل زد. می خواهید چندتا از تکل هایی که روی بازیکنان من رفتند را نشانتان دهم؟ من همواره در دسترس روزنامه های هستم ولی بیایید جدی باشیم.


مهم نیست که ما چه کاری می کنیم ، هیچوقت حق با ما نیست. اگر در تمام طول بازی رویمان خطا شود و پاسخ ندهیم ، مردم می گویند ما بیش از حد ضعیفیم. ولی من قبول ندارم که ما ضعیف هستیم. ما در بازی با چلسی نشان دادیم که به هیچ وجه از لحاظ فیزیکی ، تیم ضعیف تر نبودیم.


من به بازیکنانم می گویم که فوتبال بازی کنند. من می توانم به وسیله ی دیدگاهم به فوتبال روی بازیکنانم تاثیر بگذارم ولی روی حرف هایی که مردم در مورد ما می زنند اختیاری ندارم. اگر بخواهید به حرف های همه ی مردم واکنش نشان دهید ، یک روز به شمال می روید ، یک روز به جنوب ، روز دیگر به شرق و روز دیگر به غرب و بازیکنان پس از مدتی نمی دانند باید کدام مسیر را پیش بگیرند. به همین خاطر تلاش می کنید تا بر روی سبک فوتبال بازی کردنتان تمرکز کنید."


ونگر همچنین در مورد اینکه آیا تکل ویلشر به خاطر تلافی کردن ضربه ی زیگیچ به صورت او بوده یا خیر ، پاسخ داد:


"فکر نمی کنم که جک بازیکنی که روی آن تکل رفت را دیده باشد. او با خود فکر کرده که " توپ را از دست دادم ، یک دقیقه ی دیگر تا پایان بازی مانده و باید این توپ را پس بگیرم" ولی او در زمانبندی تکلش دچار مشکل شد.


او فقط به من گفت:" تکلم را بد موقع زدم و اخراج شدم ، همین."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۲۶
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰