loading
در حال بررسی درخواست شما
ون پرسی خوشحال از آمدن ورمالن
ون پرسی خوشحال از آمدن ورمالن

ون پرسی خوشحال از آمدن ورمالن

ورمالن که خیلی زود با فوتبال انگلیس هماهنگ شده، بازیهای خوب خود را با گل زنی تکمیل میکند که آخرین آنها 2گانه دیدار با ویگان بود.
روبین ون پرسی مهاجم توپچیها در مورد مشاجره 2 فصل قبل با توماس میگوید:"او بسیار تنومند است و آنروز در برابر من بسیار درگیرانه بازی کرد. من از این موضوع ناراحت شدم و تنها در کلماتی دوستانه این موضوع را به وی گفتم!
"اکنون خوشحالم که او در تیم ماست. در تمرینات مقابل یکدیگر قرار میگیریم. او محکم بازی میکند و این بسیار خوب است، چون با یک دفاع مستحکم تمرین میکنم.
با دو گلی که ورمالن در برابر ویگان به ثمر رساند بیش از پیش تاثیر خود در بازی هوایی و باز بازی کردن را به نمایش گذاشت. ون پرسی معتقد است که ورمالن به دلیل آموزش دیدن در آژاکس، توانایی های زیاد دیگری نیز برای نمایش دارد.
مهاجم هلندی توپچیها اضافه کرد:"او از کناره ها و حرکات روی ضربات آزاد بسیار قوی است و این برای ما بسیار مهم است. حتی اگر بد بازی کنیم، میتوانیم از روی شروع مجددها به گل برسیم.
"گل دومی که توماس به ثمر رساند مرا به تحسین وا داست. او در هلند بزرگ شده. نمیگویم تمام بازیکنانی که در هلند بازی میکنند تکنیکی هستند، ولی اگر شما در هلند فوتبال را آموزش ببینید، خصوصاً در آژاکس، فاینورد و یا PSV ،توپگیری، حرکت در بهترین زمان و پاس دادن مناسب را خواهید آموخت.
"او (ورمالن) از 15 سالگی در آژاگس بوده و این برای آموختن مدت مناسبی است."
روبین ون پرسی همچنین معتقد است جو تیمی آرسنال پس از دیدار برابر ویگان بسیار مثبت است و این پیروزی سبب فراموشی مسائل پیش آمده در مورد ادواردو و آدبایور شده است.
"بسیار روشن است. هر روز با آرسنال تمرین میکنم و هیچ جو منفی در کمپ آرسنال وجو ندارد.
"همه خوشحالند، تمرکز لازم را دارند و به سختی تلاش میکنند. مطمئناً در مورد 2باختی که داده ایم احساس خوبی نداریم ولی مشکل دیگری وجود ندارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰