loading
در حال بررسی درخواست شما
بازی با سیتی یک تست مهم
بازی با سیتی یک تست مهم

بازی با سیتی یک تست مهم

خرج های میلیونی تیم منچستر سیتی در فصل جاری و جذب بازیکنان نام دار و تراز اول جهانی باعث شده تا این تیم برای مکان های بالای جدول با رقبای سنتی لیگ برتر پیکار کند .
فرانسس فابرگاس بر این باور است که این بازی برای آرسنال یکی از تست های مهم این فصل به حساب می آید و آرسنال باید پس از پیروزی پر گل برابر شاختار در لیگ قهرمانان اروپا حالا بر روی لیگ برتر متمرکز باشد .

“ بله قطعا این بازی تست بزرگی است . آن ها پیشرفت کرده اند . آن ها پول بسیار زیادی در اختیار دارند و بازیکنان خوبی به خدمت گرفته اند و از قبل شما انتظار حضور آن ها را در کلاس بالا دارید .
از زمانی که این جا بودم بازی در منچستر دشوار بوده . به یاد دارم در سال های اولیه حضورم در این جا سخت بود اما حال بدیهی است که ان ها یکی از تیم هایی هستند که بهترین بازیکنان را در لیگ برتر در اختیار دارند . سخت خواهد بود .
قطعا ما با فکر و اندیشه خوب به مسابقه خواهیم رفت . این واقعا خوب است . ما کمی سختی کشیدیم بنابراین خوب است که برویم و با یک کیفیت خوب در بازی یک شنبه حاضر باشیم .
برای ما این بازی نیز مشابه بقیه است . شما می خواهید بازی به بازی پیش بروید . این چیزی است که برای یک فصل می گوییم . خیلی به آینده فکر نکنیم و تلاش کنیم تا کارمان را درست انجام دهیم . “

فابرگاس که از بازگشت به میادین خوشحال است انتظار دارد تا بتواند روند خوب خود را به زودی به دست آورد  :

“ همیشه خوب است که بتوانید بازی کنید . بازی در این استادیوم فوق العاده همیشه عالی است . برای من و برای به دست آوردن اعتماد به نفسم این بازی خوب بود و اگر نگاهی به همسترینگم بیندازم متوجه می شوم که همه چیز خوب است .
بعد از مدتی در اولین بازی همه چیز طبیعی بود . “

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۲۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰