loading
در حال بررسی درخواست شما
می خواهیم هواداران به خود ببالند
می خواهیم هواداران به خود ببالند

می خواهیم هواداران به خود ببالند


مدیر اجرایی باشگاه آرسنال، ایوان گازیدیس، در مجمع عمومی که روز پنجشنبه در امارات برگزار شد یکی از سخنرانان بود.

در زیر می توانید متن این سخنرانی را به صورت کامل مطالعه کنید.

«دوست دارم به همه ی سهامداران مان در این مجمع خوش آمد بگویم، به خصوص به گروهی که برای اولین بار در این جمع قرار دارند، اعضای "سهم هوادار".
خیلی خوشحالیم که هواداران مان نقشی فعال در باشگاه شان ایفا می کنند و به عنوان یک شرکت سهامی عام این فرصت را داریم که هواداران را در علاقه شان به مالکیت در باشگاه تحقق بخشیم. یک خوش آمد گرم به همه ی شما.»

«پیش از این که صحبت هایم در مورد پیشرفت های باشگاه را آغاز کنم، می خواهم طنین احساسات موجود از 25 سال حضور آرسنال در جامعه را به شما انعکاس دهم.
جامعه در قلب هر چیزی است که در این باشگاه وجود دارد.»

«به همان اندازه که از نتیجه گیری در زمین به خود مفتخر می شویم، همکاری مان در اجتماع نیز برایمان غرور آفرین است. و حالا خوشحالیم که در این فضای بد اقتصادی، گزارشی از روند صحیح مالی مان در باشگاه را ارائه دهیم و ثابت کنیم که روش حرکتی مان که تنها مبتنی بر خودمان اداره می شود، در مسیر خود قرار گرفته است.»

«به خصوص این که بدهی خالص مان را در تراز مالی خود از 300 میلیون به 135 میلیون رسانده ایم. تنها قرض باقی مانده گرویی بلند مدت ورزشگاه و اوراق قرضه ی حمایت کننده ی مالی مان است که هر دوی آن ها با دوره ی طولانی شان، کاملا" کنترل پذیر و قابل انجام اند.
دارایی های مالی باشگاه در حال حاضر هیچ بدهی دیگری ندارند و هر فروشی در آن ها سودی را مستقیما" به باشگاه فوتبالمان می رساند.»

«این پیشرفت ها امروز ما را در موقعیت مالی امنی قرارداده است.
اما چیزی که باید بدانیم این است که هدف نهایی ما همین وضعیت خوب اقتصای نیست؛ اهمیت این وضعیت برای ما این است که حالا می تواند آرمان های باشگاه را همچون گنبدی مورد پوشش خود قرار دهد.
موجودیت ما برای این است که هواداران مان به تعلق شان به باشگاه افتخار کنند؛ به ارزش های مان افتخار کنند؛ به فوتبال مان افتخار کنند و از اجتماع مان به خود ببالند.»

«سهامداران ما این اهداف را حمایت کردند و با عدم مطالبه ی سود سهم خود در باشگاه، این اجازه را به ما دادند که آن را دوباره سرمایه گذاری کرده و بار دیگر آن را به باشگاه بازگردانیم.
باشگاه ما تمام چیزهایی که دارد را خود ساخته و بدون هیچ وابستگی به سرمایه های خارج از خود، آن چه را نمایش داده برای خود ایجاد کرده است.»

«این راهی رقابتی است که پا در آن نهاده ایم. به عنوان یک نتیجه ما استقلال خود را بدست آورده ایم و توانایی بلند مدتی از لحاظ مالی برای حمایت فوتبال، ارزش ها و جامعه مان بدست آورده ایم.
ما برای موفقیت های آینده به هیچ کس جز خودمان متکی نیستیم.
با این وجود هنوز باید به جلو حرکت کنیم و ساکت ماندن هیچ وقت برای باشگاه یک گزینه نبوده و نیست. بنابراین در همین حال که دارایی های تجاری ما به راه خود ادامه می دهند، سرمایه گذاری هایی در نقاط بحرانی به صورت کوتاه و بلند مدت انجام داده ایم:

«ما روی ترکیب تیم سرمایه گذاری کرده ایم و این کار را با تمدید بلند مدت قراردادهای جوانان تیم انجام داده ایم تا با هم رشد و پیشرفت کنند و آن گاه ما با اضافه کردن بازیکنانی جدید، با دقت سعی خواهیم کرد کیفیت و تفاوت مورد نیاز را به آن ها اضافه کنیم. ما هم چنان روند افزایشی قیمت بازیکنان را تماشا می کنیم ولی با انجام ابتکار یوفا برای طرح انصاف مالی و تاثیر آن بر روی بازی، جایگاهی عالی برای رقابت در بالاترین سطح خواهیم داشت.»

«ما بر روی ورزشگاه خود سرمایه گذاری کرده ایم تا مطمئن شویم که بهترین استادیوم باشگاهی در جهان خواهیم ماند، نه فقط برای امسال، بلکه برای سال های پیش رو. همچنین در حال ادامه ی برنامه ی آرسنالیزیشن هستیم تا مطمن باشیم که استادیوم امارات خانه ای است که هواداران مان به آن افتخار می کنند:
برای انجام این کار ما حمایت کننده های(هواداران) خود را وارد قضیه کردیم و به حرف های آن ها گوش کردیم. در طی بهبودهای خود ساعت را دوباره به ورشگاه مان برگرداندیم، نام های بی معنی سکوها که براساس ربع دایره تعیین شده بود به نام های جایگاه شرقی، غربی، بانک شمالی و ساعت پایانی تغییر دادیم و عکس هایی فوق العاده از تاریخ و سنت هایمان را به ردیف بالایی اضافه کردیم.
اگر به همین سالن و فضای دور و بر آن نگاه کنید می توانید تغییرات ایجاد شده و اتفاقات تازه ی آن که در همین تابستان انجام شده، مشاهده کنید.
ما هم چنان به کارمان در توجه به حرف های طرفداران ادامه خواهیم داد و با برنامه ای که برای سرمایه گذاری در ورزشگاه در سال های آتی داریم، خود را به جلو هل خواهیم داد.»

«بر روی مردم سرمایه گذاری کردیم تا ظرفیت بازتعریف مان از خدماتی که به هواداران خود در سطوح مختلف ارائه می دهیم افزایش یابد و سطح جدیدی برای کسب منافع بیشتر تجاری ایجاد کنیم.
آخرین دگرگونی باشگاه نقل مکان از ورزشگاه سابق مان به ورزشگاه امارات بود. حالا تغییر دگرگون کننده ی بعدی که چیزی از هیجان تغییر قبلی کم ندارد توسط مردم هدایت و آورده خواهد شد.»

«درست مانند تیم باشکوه درون زمین مان، همان طور که می دانید تیمی مدیریتی در کلاس جهانی در خارج از زمین هر روز و هر روز عملیات های موجود باشگاه و تفاوت هایی که اکنون حس می کنید را اداره می کنند و تمام کارهایی که در حال انجامشان هستیم پایدار و مستحکم در مسیر ارزش ها و استانداردهایی اند که مورد احترام باشگاه فوتبال آرسنال می باشند.»


«به این باشگاه افتخار می کنم. به سبک فوتبال مان افتخار می کنم و به این که مربی ای داریم که با مسولیت پذیری و نگرش، فکر کرده و عمل می کند. و با شور و شوق و لذنی درونی خوشحالم که آرسن حداقل تا پایان فصل 2013-2014 به باشگاه متعهد خواهد بود.
به تاثیر واقعا مثبت کارهای اجتماعی مان افتخار می کنم و این در حالی است که ما آن را سال ها پیش از رواج آن در جاهای دیگر به نمایش می گذاشته ایم.
افتخار می کنم که فصل گذشته رقم فوق العاده ی 800,000 پوند را برای انجام کاری مهم که در بیمارستان "گریت اورماند استریت" وقوع یافت، جمع آوری کردیم.
به مردمی افتخار می کنم که باشگاه مان را با بصیرت و استقلال با روحیه ای در آن ساختند که ارزش های ما را انعکاس می دهد.
به ویک اکرز افتخار می کنم که برنامه ی بانوان ما را طراحی کرد و آن ها را به اولین در کشور تبدیل نمود و افتخار می کنم که نام وی توسط سازمان "او-بی-ای" در لیست افراد مورد احترام ملکه در سال جدید قرار گرفت.
به افرادی مانند کن فریار افتخار می کنم که با وجود این که در قلب باشگاه و بنیان آن قرار دارند، هیچ گاه آرام ننشسته و با پندار و تعهدی کامل به آینده نگاه می کنند.»

«یک حرکت در حال رشد به سمت مالکیتی ممسولیت پذیر و مدیریت در بازی در حال انجام است و وقتی باشگاه هایی را می بینیم که این قوانین را رعایت نمی کنند، آن را یک دست آورد برای خود می بینیم. این بازی به شکلی روز افزون در حال تماشای آرسنال است و آن را به عنوان مدل فوتبال مدرن می پاید.
ارزش های ما، جایگاه ما در جامعه، موقعیت مالی سلامت ما و تاکید ما بر پیشرفت استعدادهای جوان به این معنی است که می توانیم با اعتماد به نفسی واقعی به آینده چشم بدوزیم.»

«به دیوارهای این اتاق نگاه کند، اولین شعار باشگاه را خواهید دید. "پیش به سوی جلو*" و این اندرزی مناسب و الهام بخش به همان اندازه ای است که 124 سال پیش بوده است. و این نقطه ای است که برای پیشروی مان به سوی سطوح بالا و رسیدن به پیروزی در سال پیش رو با انگشت به آن اشاره می کنیم.»

*Forward

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۱
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰