loading
در حال بررسی درخواست شما
بالغ شده ایم
بالغ شده ایم

بالغ شده ایم


در مورد یک برد شیرین خارج از خانه


شاید بازی کمی تحت شرایط خاصی بود ولی برای ما بسیار مهم بود که در جایی که می تواند اعتماد به نفس ترکیب را زیاد کند و روند رو به رشدمان را ادامه دهد ، پیروز شویم. فکر می کنم امروز با هوش عمل کردیم و در مجموع طوری بازی کردیم که باید مقابل یک تیم 10 نفره بازی کنید.


در مورد اخراج


از نظر من ، از روی نیمکت ، اخراج بود و داور چاره ی دیگری نداشت.


در مورد تعداد تکل ها در نیمه ی اول


پس از اخراج جو بازی کمی متشنج شد. کارت زردهایی گرفتیم که احساس کردم کمی عجولانه بودند ولی پس از آن برای ما مهم بود که کارت زرد دوم را نگیریم. بین دو نیمه از بازیکنان خواستم تا بر روی مثبت بازی کردن تمرکز کنند و تلاش کنند تا گل دوم را بزنند. از آنها خواستم که بر روی فوتبال بازی کردن تمرکز کنند و فقط به دنبال دفاع کردن از گل زده نباشند. می توانستید ببینید که در تمام طول بازی ، تا زمانی که حساب کار 0-2 شد ، با این احساس بازی کردیم که " باید ببریم ، باید ببریم" و بازیمان به هیچوجه محدود و با احتیاط نبود. پس از اینکه حساب کار را 0-2 کردیم ، بازی ساده تر شد.


در مورد واکنش مثبت بازیکنانش پس از از دست دادن پنالتی


چیزی که مردم فراموش کرده اند این است که ما در بازی با ساندرلند ، 10 نفره شده بودیم و در نیمه ی دوم کاملا بر بازی حاکم بودیم ، یک پنالتی از دست دادیم و در آخرین دقیقه بازی گل خوردیم. امروز ماجرا برعکس بود ولی در مجموع بسیار راضی هستم زیرا به نظر می رسد که بالغ شده ایم.


در مورد پیشرفت سمیر نصری


او دارد موثر تر می شود. معتقدم که از لحاظ بدنی قوی تر شده و شما بازیکنان را بر اساس آمارشان قضاوت می کنید. او امروز یک گل زد و یک پاس گل داد و این همان چیزی است که شما از بازیکنانی مانند او که استعداد زیادی دارند ، می خواهید. او بازیکن کاملی است زیرا پا به توپ خوبی دارد ، سریع است ، و به تازگی ضربات نهایی خوبی هم می زند. معتقدم هم اکنون ما یک بازیکن فوق العاده در اختیار داریم.


در مورد عملکرد لوکاژ فابیانسکی


بازی به بازی ، او به ما همان چیزی را نشان می دهد که در تمرینات می بینیم. گاهی اوقات در شغل ما ، باید پابرجا و مستحکم باشید و برخلاف نظر دیگران مبارزه کنید. زمانی که بدانید بازیکن مورد نظر استعداد دارد ، کار برایتان راحت تر می شود و من ایمان دارم که او استعداد لازم را دارد.


در مورد اینکه آیا او پس از بازگشت آلمونیا باز هم دروازه بان شماره 1 خواهد بود


هیچگاه این حرف را به صورت قطعی نمی زنم زیرا همواره دوست دارید زمانی که نیاز باشد ، آزادی لازم برای تغییر نفرات را داشته باشید. در حال حاضر با نگاه به عملکرد او ، به هیچ وجه نمی توانید به او خرده بگیرید.


در مورد اینکه چگونه تیم او به بلوغ رسیده


ما در زمینه ی برطرف کردن هوشمندانه ی مشکلات بازی به بلوغ رسیده ایم. و این بدین معنی است که امروز اخراجی ندادیم ، زمانی که لازم بود صبور بودیم و در مجموع فکر می کنم کاملا بر بازی مسلط بودیم.


در مورد اینکه این برد اولین پیروزی در 10 بازی اخیر برابر تیم های "بزرگ" بوده است


نمی توانم توضیح دهم که چرا اینگونه است ولی حقیقت دارد. در بعضی بازی ها به پیروزی بسیار نزدیک بودیم ولی در نهایت بازی را واگذار کردیم. به عنوان مثال ، در خانه ی چلسی ما بازی را 0-2 باختیم .وقتی بازی را دوباره نگاه کنید ، خیلی سخت است که درک کنید که به غیر از اینکه آنها از دو موقعیت فوق العاده ی خود به خوبی استفاده کردند ، ما چگونه این بازی را باختیم. آن بازی بسیار پایاپای بود. امیدوام این اتفاقات به ما اعتقاد و اعتماد به نفس لازم را به بدهد تا این نکات را نیز به بازی خود اضافه کنیم.


در مورد اینکه آیا چیزهای بیشتری هم از نصری خواهیم داد


در سن 23 سالگی ، تازه حرفه ی شما در بالاترین سطح شروع می شود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۲
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰