loading
در حال بررسی درخواست شما
اگر 11 نفره بودیم ...
اگر 11 نفره بودیم ...

اگر ۱۱ نفره بودیم ...



آبی های منچستر دیشب در ورزشگاه خانگی خود، در جایی که تنها باخت صدرنشین را به وی تحمیل کرده بودند، با شکستی سنگین از آرسنال دو پله در جدول سقوط کردند ولی سرمربی ایتالیایی این تیم از عملکرد بازیکنان خود بسیار راضی است و به آن ها افتخار می کند.

بازی پر برخورد دو تیم نقطه ی اوجش را در اوایل بازی تجربه کرد و کارت قرمز دقیقه ی 5 بویاتا، نکته ی تعیین کننده ی بازی از دید مربی سیتی بود. «این تصمیم کلیدی بازی بود، در مقابل آرسنال این بدترین زمان برای 10 نفره شدن بود. ولی به بازیکنانم بسیار افتخار می کنم چون فکر می کنم آن ها بسیار عالی بازی کردند.»

«ما تا گل دوم هم چنان در بازی ماندیم و همواره به دنبال این بودیم که بازی مان را انجام داده و این که گل بزنیم. پس از بازی امروز می توانیم بگوییم که یکی از بهترین تیم های لیگ برتریم. فکر می کنم اگر 11 به 11 بودیم این بازی را می بردیم. ما تیم خوبی هستیم، از این باخت مایوس شده ام.»

در اوایل نیمه ی دوم بازی مهاجم اصلی سیتی، کارلوس توز با امانوئل آدبایور تعویض شد و اگرچه چندان واضح نبود ولی این تصمیم به دلیل مصدومیت انجام شده است.
«فکر نمی کنیم مصدومیت بدی باشد. در نیمه ی دوم یک ضربه به عضله اش وارد شد ولی باید حالش خوب باشد.»

«پیشرفت کرده ایم و این را امروز نشان دادیم ولی حالا از آن عبور کرده ایم و باید برای بازی شنبه برابر وولوز استارت بزنیم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۳
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : mcfc.co.uk
بازدید: ۸۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰