loading
در حال بررسی درخواست شما
رندال اینجا نیز شانس دارد
رندال اینجا نیز شانس دارد

رندال اینجا نیز شانس دارد


این پیغام آرسن ونگر بود کسی که سال گذشته به رندال در موقعیت هایی می داد اما وی تا به اینجا نتوانسته در ترکیب آرسنال جایی داشته باشد .
این بازیکن که در سن 17سالگی به آرسنال پیوسته به طور قرضی به تیم رترهام پیوسته می تواند در اینده در تیم آرسنال چهره شود و در استادیم شهر لندن خوش بدرخشد .
آرسن ونگر در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه اینگونه تشریح کرد :
" این مهم است که وی بتواند در تیم اول حضور داشته باشد و بتواند به طور منظم در بازی ها حضور داشته باشد . ما گروهی از بازیکنان جوان داریم که نیاز دارند در تیم رزرو بازی کنند اما مارک یک رده بالاتر قرار دارد .
او بازیکنی است که من به شخصه به او علاقه مندم چرا که او تمام توانایی های لازم را داراست . در باشگاه او هنوز فرصت خاصی دریافت نکرده اما من یقین دارم این آخرین مرحله یادگیری او می تواند باشد چرا که اینجا کیفیت زیادی وجود دارد و من فکر می کنم او می تواند از آن استفاده کند .
این مرحله مهمی در دوران ورزشی است و من به وی ایمان دارم . او این جا شانس هایی خواهد گرفت اما او نیاز دارد تا اعتماد به نفس دریافت کند و این اعتماد به نفس از بازی کردن در ترکیب تیم به دست می آید و اینکه با استرس های بازی کنار بیاید . او توانایی تکنیکی بالایی دارد و بازیکن فوق العاده ای است . "

مارک رندال که در امر رسیدن به شکوفایی در سن نسبتا بالا تنها نیست می تواند با آنتونی استوک مقایسه شود . بازیکنی که در جوانان آرسنال با بازی های درخشان چهره شد اما نتوانست در ادامه بدرخشد و در سن 19 سالگی به باشگاه های اسکاتلند رفت و دوباره توانست به شرایط خوب خود بازگردد . ونگر نیز این بازیکنان را به مهاجم ایرلندی قدیمش تشبیه کرد :

" برخی بازیکنان برای پیشرفت و تکامل زمان بیشتری نیاز دارند .
بعضی اوقات شما بازیکنانی نظیر ویلشر و فابرگاس را دارید که سریع به اوج می رسند و گاهی بازیکنان مانند استوک که دیر به شکوفایی می رسند . او هم اکنون دوران بسیار خوبی در اسکاتلند سپری می کند .
همیشه گمان می کردم رندال نیز بازیکنی باشد که نیاز به زمان بیشتر برای شکوفایی داشته باشد البته او از تکنیک و کیفیت خوبی هم برخوردار است و نگرش خوبی هم دارد . امیدوارم ایت مرحله برای او سود مند باشد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰