loading
در حال بررسی درخواست شما
گل اول ، نقطه ی تحول بازی بود
گل اول ، نقطه ی تحول بازی بود

گل اول ، نقطه ی تحول بازی بود


در مورد یک پیروزی دلنشین


از عملکرد تیم راضی هستم. البته باید گفت که گل اول مسلما نقطه ی تحول بازی بود زیرا ما بر بازی مسلط بودیم ولی از موقعیت های خود در اول بازی استفاده نکردیم. پس از آن نیوکاسل با تعداد نفرات زیاد دفاع کرد و گل زدن سخت شد.ما روی گل اول، پیش از پایان نیمه ، خوش شانس بودیم. این مسلما ضربه ی سنگینی به نیوکاسل بود.این گل ما را در موقعیتی قرار داد که می توانستیم ضد حمله های بیشتری بزنیم زیرا نیوکاسل مجبور بود تا حمله کند و این همان اتفاقی است که در نیمه ی دوم افتاد.


در مورد اینکه آیا گل دوم صحیح بود


باید ببینم که آیا بنتنر از قصد سد راه مدافع آن ها شد یا نه. باید صحنه را دوباره ببنم.از نظر من والکات خیلی جلوتر از مدافع قرارداشت بنابراین فکر نمی کنم که حرکت بنتنر بر روی گل تاثیر گذاشته باشد.


در مورد عملکرد تئو والکات


او بسیار سرحال بود. او در شروع فصل نیز سرحال و شاداب بود ولی در بازی انگلستان و سوئیس مصدوم شد و امشب اولین بازی او پس از بازگشتش بود.می توانید ببینید که او در مقابل دروازه خونسرد تر شده. او سرعت فوق العاده ای دارد و استوپ هایش بسیار بهتر شده. زمانبندی فرارهای او همیشه خوب بوده ولی استوپ کردن او در آن سرعت بالا ، بهتر شده و این تفاوت زیادی ایجاد می کند.


در مورد اینکه آیا به بازی آوردن فابرگاس نشان می دهد که او چقدر این جام را جدی گرفته


من این جام را جدی گرفته ام. در حال حاضر ترکیب وسیعی در اختیار دارم و سسک نیز به بازی نیاز دارد. او مقابل منچستر سیتی و امشب کمی بازی کرد. او در حال حاضر به این نیاز دارد.


در مورد اینکه آیا تئو والکات بهترین فوتبال عمرش را بازی می کند


فکر می کنم که تئو والکات 21 ساله است. این سنی است که دیگر بازیکنان شروع به کار می کنند. او پسری بسیار جوان و بازیکنی بسیار باهوش است و به همین خاطر معتقدم که به پیشرفت ادامه خواهد داد. او سرعت و قدرت فوق العاده ای دارد و در مقابل دروازه بسیار خوب عمل می کند. زمانبندی فرارهایش خوب است و برای یک مهاجم این مهم ترین نکته است.


در مورد اینکه مشکلات مصدومیت او تمام شده


در سرعتی که او دارد ، هرگاه که متوقف شوید ، آسیب پذیر خواهید بود. فکر می کنم امشب نیز یک یا دو تکل داشت که برایش مشکلی ایجاد نکردند زیرا تمام وزنش بر روی پای ثابتش نبود. او به خاطر مصدومیت هایش آسیب پذیر نیست ، او بر روی یک تکل مصدوم شد. زمانی که شما مقابل بازیکنی با این سرعت بازی می کنید ، ممکن است که گاهی اوقات در زمان زدن تکلتان اشتباه کنید. همواره اینگونه نیست که حتما می خواهید او را بزنید. او بسیار سریع است. فکر می کنید که توپ را زده اید ولی او فرار کرده است.


در مورد مصدومیت کیرن گیبس


نمی دانیم و باید برای تشخیص بهتر تا فردا صبح صبر کنیم. نمی دانیم که فقط یک ضربه است یا پیچ خوردگی. اگر ضربه باشد ، مشکل برای چند روز است ولی اگر لیگامنت زانو باشد ، مدت زمان بیشتری خواهد بود. ولی هنوز نمی دانیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۶
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰