loading
در حال بررسی درخواست شما
از آمادگی بنتنر شگفت زده شده ام!
از آمادگی بنتنر شگفت زده شده ام!

از آمادگی بنتنر شگفت زده شده ام!

 

مهاجم دانمارکی آرسنال در دیدار مقابل نیوکاسل برای دومین بازی پیاپی گلزنی کرد تا ثابت کند که پس از یک سالی که از مشکل کشاله ران رنج می برد ، به شرایط آرمانی خود بازگشته است.

 

اگرچه بنتنر در طول همان مدت (زمانی که مشکل کشاله ران داشت) نیز به میدان می رفت و برخی از گل های حیاتی آرسنال را که سبب باقی ماندن این تیم در کورس قهرمانی می شد را به ثمر رساند اما آرسن ونگر معتقد است که ما فقط در حال حاظر بهترین فرم بنتنر را شاهد هستیم.

 

ونگر در این مورد گفت: " تعجب برانگیز است که او در دیدار مقابل نیوکاسل چنین آمادگی داشت. او به سختی کار کرده است. ما بنتنر واقعی را از اکتبر سال گذشته در دیدار مقابل تاتنهام تا به حال ندیده بودیم ، همان زمانی که او دچار مشکلی بزرگ با کشاله ران خود شد. او در پایان فصل و در جام جهانی بازی کرد اما آن تمام قدرت و توانایی بنتنر نبود چرا که او با کشاله رانش مشکل داشت.

 

ونگر افزود: "این برای اولین بار است که من او را دوباره کاملا بدون مشکل دیدم. بنابراین شما باید در 3 یا 4 هفته آینده ، بازگشت نیکولاس واقعی را ببینید."

 

بنتنر ممکن است به رقابت های ملی نیز بازگردد چرا که در 17 نوامبر تیم ملی دانمارک در دیداری دوستانه به مصاف جمهوری چک خواهد رفت و ونگر در صورتی که وی به تیم ملی فراخوانده شود با این موضوع مشکلی نخواهد داشت.

 

ونگر در این رابطه گفت: "او برای تیم ملی آماده است. برای مثال ، مشکلی که برای آرون رمزی وجود دارد این است که او باید دوباره به برخورد ها عادت کند و در زمین بازی هماهنگ شود ولی برای بنتنر خطری وجود ندارد."

 

ونگر در پایان خاطر نشان کرد: " او آماده است ، در دو یا سه هفته آینده ، شما میتوانید بگویید که او به خوبی بازی می کند."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۷
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰