loading
در حال بررسی درخواست شما
سانگ توانایی حمله کردن دارد !
سانگ توانایی حمله کردن دارد !

سانگ توانایی حمله کردن دارد !


در مورد اینکه آیا خوشحال است


بله ، زیرا زمانی که دو دقیقه مانده به پایان، بازی را می برید، همواره خیالتان راحت می شود. باید صبور و باهوش می بودیم و در مقابل وستهمی متحد و منظم ، در دفاع دچار اشتباه نمی شدیم. از خودمان شکیبایی نشان دادیم زیرا در نیمه اول سخت بود که بتوانیم پاسکاری های همیشگی خودمان را بکنیم بنابراین باید تا زمانی که آنها خسته می شدند صبر می کردیم. وستهم همانگونه ادامه داد ، ما هم همینطور. ساختار بازیمان را به درستی حفظ کردیم و کار اشتباهی انجام ندادیم. همواره سعی کردیم که با ذکاوت باشیم و همینکار ، 2 دقیقه مانده به پایان بازی ، ما را به گل رساند.



در مورد ابعاد جدیدی از بازی سانگ


او در حال اضافه کردن این خاصیت به بازیش است زیرا زمانی که بازی امروز او را خلاصه می کنید ، او سه موقعیت داشت : گلی که زد ، ضربه ی پای راستش و ضربه ی سرش که مماس با تیرک دروازه به بیرون رفت. او توانایی حمله کردن را دارد حتی فکر می کنم گاهی اوقات بیش از اندازه ی یک هافبک دفاعی! ولی این نیز بخشی از بازی ماست.


در مورد اینکه آیا فکر می کرد که ممکن است امتیاز از دست بدهد


لحظه ی به خصوصی که به این قضیه فکر کردم ، صحنه ای بود که توپ به تیرک خورد و به دستان دروازه بان برگشت. این اتفاق، اصولا نشانه ی خوبی نیست ولی بیشتر از آن ، زمانی بود که کارتون کول به بازی آمد زیرا شما فکر می کنید که زمانی که همه به جلو می روند ، او توانایی این را دارد که در ضد حمله به شما گل بزند.ولی ما به کارمان ادامه دادیم و از این بازی می توان گفت که ما بار دیگر روحیه و نگرش فوق العاده ای به خرج دادیم و نشان دادیم که به پختگی رسیده ایم. می توانید مشاهده کنید که زمانی که کار به جایی نمی رسد ، بازیکنان نسبت به گذشته آرام تر هستند.


در مورد توانایی قهرمان شدن


معتقدم که ما شانس خوبی داریم ، بله ، ولی اول هر چیز می خواهیم که ثبات داشته باشیم. ما مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت. معقتدم که هنوز باید برای قهرمانی ، به یک سطح بالاتر برسیم. ولی از طرف دیگر ، می توانید احساس کنید که از این تیم چیزهایی بیشتری خواهید دید زیرا ما امروز روی نیمکت نیز نیروهای خوبی داشتیم و هنوز چند بازیکن داریم که از مصدومیت بازخواهند گشت. بنابراین اگر بتوانیم از لحاظ مصدومیت در شرایط خوبی باقی بمانیم ، شانس خوبی داریم. هنوز برای مطمئن بودن کمی زود است ولی من ایمان دارم.باید نشان دهیم که می توانیم از پس هر بازی با جنبه های مختلفی که لیگ برتر دارد ، بر بیاییم. دیدید که ما امروز مقابل آخرین تیم لیگ برتر بازی کردیم و بازی یک نبرد واقعی بود. باید نشان دهیم که در همه ی بازی ها می توانیم اینگونه رقابت کنیم.


در مورد بازگشت ویلشر و عملکرد دنیلسون


دنیلسون در این هفته سه بازی خوب داشت . او 90 دقیقه ی کامل در مقابل منچستر سیتی و نیوکاسل بازی کرد و امروز نیز کاملا خوب بود زیرا زمانی که همه به جلو می رفتند ، به خوبی کار دفاعی را انجام داد.ولی جک می تواند با دنیلسون بازی کند ، می تواند با سانگ هم بازی کند. برای چرخش بازیکنان ، نیروهای خوبی دارم و همچنین فراموش نکنید که ما دیابی را نیز داریم که می تواند بازگردد.


در مورد سه کلین شیت پیاپی


این جدید است ، این برای من جدید است! روزی که من مجبور نباشم تصاویر آهسته را بررسی کنم که چرا این گل را خوردیم ، زیاد اتفاق نمی افتد! به همین خاطر از این بابت خوشحالم.


در مورد نگرانی های او در طول بازی


شما همواره نگرانید زیرا همیشه دوست دارید که کار تیم ها را در 10 دقیقه تمام کنید ولی فوتبال اینگونه پیش نمی رود.


در مورد آمادگی بدنی سسک فابرگاس


او امروز کمی دست و پا بسته بازی کرد زیرا همسترینگ او کمی کشیده شده بود. بیایید امیدوار باشیم که مشکلی نداشته باشد. امیدوارم که او برای بازی با شاختار مشکلی نداشته باشد. بین دو نیمه برای تعویض کردن او کمی دو دل شدم ولی 10 یا 15 دقیقه او را در زمین نگه داشتم و در نهایت ، وضعیتش بهتر و بهتر شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۸
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰