loading
در حال بررسی درخواست شما
برای هر پیش آمدی آماده ام
برای هر پیش آمدی آماده ام

برای هر پیش آمدی آماده ام

 

دروازبان لهستانی توپچیها در جریان پیروزی 4-0 برابر نیوکاسل توانست در دومین دیداری که برای تیم اصلی به میدان رفته بود با چند واکنش دیدنی "clean sheet" کند.
ژسنی جوان معتقد است منتظر ماندن برای رسیدن شانس به او لحظات خوبی نبود زیرا یک دروازبان تنها میتواند خود را در میدان مسابقه ثابت کند. بنابراین او میداند که باید از تمامی شانس هایی که به اومیرسد به خوبی استفاده کند.
"باید مطمئن باشم زمانی که بازی به من میرسد در بهترین فرم خود هستم. هوشیار هستم و برای هر پیش آمدی آماده. اینها بازیهایی هستند که در پایان شما میتوانید نشان دهید که به اندازه کافی خوب هستید.
"تمام توانائیم را در بازی با نیوکاسل آنجا نبود، کاملا مشخص بود تصمیماتی وجود داشت که میتوانستم بر روی آنها بهتر عمل کنم، ولی آنها را به حساب کم تجربگی گذاشتم و در مجموع فکر میکنم هرآنچه که در آن بازی قادر به انجامش بودم را ارائه دادم.
"بازی مقابل نیوکاسل شانس خوبی بود تا خودم را به رئیس ثابت کنم، همچنین به هواداران و هم تیمی هایم. شما نمیتوانید دروازبانان را در تمرینات ببینید، ما باید بازی کنیم تا دیده شویم. بسیار خوشحالم که سرانجام توانستم این شانس را بدست بیاورم.
"تفاوت بسیار زیادی میان نشستن بر روی نیمکت و بازی کردن درون زمین وجود دارد. تا زمانی که واقعا در زمین نباشید، مردم نمیتوانند بفهمند که شما چگونه هستید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۱۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰