loading
در حال بررسی درخواست شما
فشار های کاذب را نمی خواهیم!
فشار های کاذب را نمی خواهیم!

فشار های کاذب را نمی خواهیم!

 

آخرین باری که آرسنال موفق به فتح جام مهمی شد به می سال 2005 برمی گردد که توانست در فینال جام حذفی منچستر یونایتد را در ضربات پنالتی مغلوب کند. پس از آن نیز آرسنال دو بار به فتح جام بسیار نزدیک بود ، فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2006  و فینال جام اتحادیه یک سال بعد از آن ، که در هر دو دیدار ، بازی را به حریفان واگذار کرد.

 

این شرایط برای آرسن ونگر ، بازیکنان و البته هواداران شدیدا خسته کننده شده است اگرچه ونگر نمی خواهد در حالی که آنها برای فتح جام ها تلاش می کنند ، فشار مضاعفی بر روی تیم وارد شود.

 

ونگر در این رابطه گفت: "زمانی که شما به ثبات ما در عملکردمان نگاهی بیندازید ، خواهید دید که ما می خواهیم آنچه را که فاقد آن هستیم به دست آوریم اما من معتقدم که آنچه که اهمیت دارد این است که ما تحت این نوع فشار های کاذب قرار نگیریم."

 

وی افزود: "اگر شما از من بپرسید که مهمترین مسئله چه چیزی است ، این است که لیگ را  در جمع 4 تیم برتر به پایان ببریم چرا که این برای باشگاه بسیار حیاتی است پس بیایید در درجه اول بر روی آن تمرکز کنیم. شما همه چیز را می خواهید اما بسیار دشوار است که آن را امروز به دست آورید."

 

ونگر در پایان خاطر نشان کرد: " شخصا معتقدم این تیم قابلیت های بیشتری دارد. ما این را می دانیم که چیزی برنده نشده ایم . اما ما گرسنه آن هستیم ، ما کیفیت لازم را داریم و ما می خواهیم که آن را انجام دهیم پس بیایید بر روی عملکردمان در تک تک بازی ها پیش رو تمرکز کنیم."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۱۲
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰