loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر خواهان قضاوت صحيح در مورد فن پرسي
ونگر خواهان قضاوت صحيح در مورد فن پرسي

ونگر خواهان قضاوت صحيح در مورد فن پرسي

آرسن ونگر سعي ميكند تا از تصميمي كه بت فن مارويك براي دعوت فن پرسي به اردوي تيم ملي هلند براي بازي دوستانه با تركيه گرفته است فاصله بگيرد.

فن پرسي اين فصل فقط 3 بازي براي آرسنال بازي كرده است كه دوتاي آن به عنوان يار ذخيره وارد زمين شده بود. او در تنها بازي كه به عنوان يار اصلي براي آرسنال در 28 آگوست به ميدان رفت بعد از 34 دقيقه به علت مصدوميت از ناحيه قوزك پا زمين مسابقه را ترك كرد.

او از آن زمان ديگر در تمرينات آرسنال ديده نشد تا امروز كه بالاخره توانست به همراه تيم اصلي تمرين كند. از يك ماه پيش فن مارويك اعلام كرده بود كه رابين را براي بازي دوستانه مقابل تركيه در 17 نوامبر به تيم ملي دعوت ميكند و به او بازي ميدهد. با وجود آنكه آرسن ونگر مخالفت خود را با اين موضع از همان زمان اعلام كرد اما باز هم فن مارويك فن پرسي را براي بازي با تركيه انتخاب كرد ونگر در مصاحبه پيش از بازي با نيوكاسل ابراز اميدواري كرد تا در مورد قضيه رابين قضاوت صحيحي صورت بگيرد.

او گفت:

"اين موقعيت براي همه يكسان است. در حال حاضر رابين از مصدوميت بر ميگردد و نگراني ما در مورد بازي دادن به او در باشگاهمان است و شما ميتوانيد آن را بفهميد كه ما كمتر نگران بازي كردن اتوماتيك او در يك بازي دوستانه هستيم. شما بايد قضاوت صحيح داشته باشيد و اين موضوع را قبول كنيد.

"احساس من اين است كه فن پرسي به زودي به تركيب موقت آرسنال دعوت مي شود!

"بگذاريد بگويم اساسا در حال حاضر هلند مشكل من نيست. مشكل من بازي كردن در روز يك شنبه مقابل نيوكاسل است.

"بقيه قوانين مربوط به بازي هاي ملي است و چه كاري من در مورد آن مي توان انجام دهم؟ كار زيادي نمي توان بكنم.

"من نمي توانم اثر بزرگي روي آن بگذارم و من باور دارم مهمترين موضوع اين است كه ما به خوبي براي بازي يك شنبه مقابل نيوكاسل آماده شويم و تلاش كنيم كه به پيروزي برسيم و اجازه دهيم ديگران در مورد آن صحبت كنند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۱۵
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰