loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر:امروز در جريان بازي خوب نبوديم
ونگر:امروز در جريان بازي خوب نبوديم

ونگر:امروز در جريان بازي خوب نبوديم

در مورد اینکه آیا شکست شبیه بازی با وست بروویچ بود...
فکر می کنم در بازی برابر وست بروم ما غرور داشتیم اما امروز این طور نبود .در حالت واقع بینانه دو تیمی که ما را شکست دادند تیم های خوبی بودند . این موضوع را آن ها قبلا نشان داده اند و همینطور وقتی با ما بازی کردند . باور دارم امروز ما در جریان بازی خوب نبودیم . ما برابر تیم خوب نیوکاسل قرار داشتیم که در تیم مردانی بودند که از لحظا فیزیکی وضعیت خوبی داشتند .



درباره کیفیت و عملکرد تیم...
در مجموع باور دارم ما بسیار بد شانس بودیم که بازی را باختیم . آن ها یک شوت در چهار چوب داشتند و آن نیز گل شد . جدای آن آن ها به خوبی دفاع کردند و ما به اندازه کافی برای ضربه زدن به آن ها شاداب نبودیم . کمی بد شانس بودیم چرا که دو یا سه بار توپمان به دیرک خورد و دروازبان آن ها نیز یک واکنش خیلی خوب داشت . ما خود را درست قبل از اتمام نیمه اول در وضعیت بدی قرار دادیم و بعد از ان در زمان هایی شکست خوردیم .


درباره تاثیر لوکاژ فابیانسکی در گل به ثمر رسیده...
او کار خیلی زیادی امروز برای انجام دادن نداشت و من فکر می کنم او مطمئن بود که توپ را دفع خواهد کرد و انتظار نداشت که وارد یک چالش شود . این یک اشتباه تکنیکی نبود و این مشکلی بود که در زمان بندی وی و حضور در رقابت بر سر توپ وجود داشت . این به نگاه از بیرون و دورتر وی بر میگردد .


درباره عملکرد اندی کارول...
کارول بسیار زبر دست است . باور دارم هر دو مدافع وسط ما مهاجمان آن ها را خوب مهار کردند و همینطور باور دارم آن ها بهترین بازیکنان امروز ما بودند چرا که به خوبی کار کردند .


درباره اخراج لوران کوشلنی...
این صحنه اخراج نداشت چرا که این صحنه کاملا گل نبود و همینطور او آخرین نفر نبود و اسکیلاچی می توانست او را پوشش دهد و فکر نمی کنم کارت قرمز نیاز بود .

در مورد بازي هاي خانگي آرسنال...

بازي هاي خانگي ما يك نگراني است چرا كه در مقابل وستهم و بيرمنگام به سختي به پيروزي رسيديم. هر تيمي به اينجا مي آيد خيلي سفت و سخت بازي ميكند و وقتي كه ما كاملا روي فرم نيستيم . سراسر براي عبور از اين خطوط دچار مشكل مي شويم. وقتي شما گل اول را مي زنيد همه چيز خوب است چرا كه آنها به جلو مي آيند.اما وقتي كه ما داراي كل قدرتمان نيستيم براي مدتي طولاني وقتي آنها دفاعي بازي مي كنند. ما در عبور از آنها دچار مشكل مي شويم .

در مورد آمادگي فابرگاس...

سسك من فكر ميكنم او امروز هنوز هم كمي محدود بازي ميكرد او واقعا دردي حس نمي كند اما من احساس ميكنم هنوز مقداري تحت تاثير آن است.

بازگشت رابين...

اين مثبت است اما شما مي توانيد ببينيد كه او آماده نيست ما او را خيلي زود در تركيب قرار داديم چرا كه من مي خواستم چيز هايي را عملي كنم  شما مي توانستيد ببينيد كه خيلي براي ما سخت بود تا به گل برسيم وهميشه در ضربات ايستگاهي ضربات آزاد سانتر ها و كرنر ها او مي تواند تفاوت ايجاد كند.

در مورد از دست دادن فرصت براي نزديك شدن به چلسي...

فرصت این را داشتیم که به دو امتیازی آن ها برسیم اما به آن دست نیافتیم . بی شک برای ما این مسئله امروز باعث افسوس است . امروز شاداب نبودیم و هیچ گاه وضعیت و فرم خود را پیدا نکردیم . هیچ گاه نتوانستیم به یک مرحله بهتر از وضعیت بازی برسیم .


درباره آمادگی و وضعیت سمیر نصری...
سمیر یک مشکل در ماهیچه ساقش دارد که باید فردا بررسی شود . فکر می کنیم مشکل کوچک باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۱۷
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰