loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه آرسن ونگر پس پيروزي مقابل ولوز
مصاحبه آرسن ونگر پس پيروزي مقابل ولوز

مصاحبه آرسن ونگر پس پيروزي مقابل ولوز

در مورد نمايش دفاعي متحد...

ما خيلي زود از حريف جلو افتاديم واين برد براي ما خيلي مهم بود ما امشب متمركز بوديم ممكن است بيشتر روي دفاع و دروازه. و ما از فرصته هايمان استفاده نكرديم و اگر شما به بازي نگاه كنيد متوجه مي شويد كه ما فرصت هاي زيادي داشتيم.شما بايد به ولوز اعتبار دهيد. آنها تيم خوبي بودند وآنها به خوبي دفاع كردند .آنها در باز پس گيري توپ ها از عقب خوب بودند و آنها خطرناك نشان دادند.آنها تركيبي خوبي از پاس هاي بلند هوايي و بازي سازي را به نمايش گذاشتند و اين تيم مي تواند براي هر تيمي در ليگ برتر مشكل ساز باشد.

در مورد تكل فابرگاس كه كه كارت زرد دريافت كرد...

من فكر ميكنم اين يك حاثه اتفاقي بوده. انطور كه فابرگاس به من گفت اوبا بازيكن حريف برخورد داشته اما به قصد دريافت توپ تكل زده. او به رختكن ولوز رفت و از آن بازيكن عذر خواهي كرد. من هنوز آن تكل را نديديم . واين خيلي مشكل است كه آن را ببينيد كمك داور جلوي من بود و او به من گفت يك حادثه اتفاقي بوده است.

در مورد اينكه آيا او خوش شانس بود كه قرمز نگرفت...

براي دريافت كارت قرمز شما نياز داريد يك درگيري بي احتياط انجام دهيد. قصد از تكل زدن خيلي مهم است.شما نمي توانيد بيرون از بازي حريف را هدف بگيريد. او زخم كوچكي دارد و به نظر نمي رسد هيچ آسيبي ديده باشد و آنها اميدوارند از او دوباره يك شنبه استفاده كنند.

در مورد بازي محكم....

روي هم رفته يك بازي متعد و درست بود. ولوز خيلي فيزيكي و خيلي قوي بود امشب و در طول 90 دقيقه بازي را در اوج سرعت نگه داشت و من بايد بگوييم كه تحت تاثير آنها قرار گرفتم. اما من همچنين تحت تاثير روحيه مان از عزم مان و از انعطاف پذيرمان قرار گرفتم.امروز من يك فرم از تيمم ديدم كه براي كل فصل خيلي مهم است.

در مورد اينكه آيا او به استراحت دادن به شاماك پيش از بازي فكر ميكرده...

او در بازي مقابل نيوكاسل روي فرم نبود و من فقط يك ساعت به او بازي دادم او مريض بود كل هفته قبل از بازي با نيوكاسل بنابراين من گمان مي كردم امشب او روي فرم تر است.

در مورد كشف عالي شاماك توسط او...

اگر شما نگاه كنيد به گذشته و از شروع فصل او در بسياري از بازي ها سرنوشت ساز بوده است.

در مورد عملكرد لوكاس فابيانسكي....

من فکر می کنم او فوق العاده خوب عمل کرد و یک واکنش خارق العاده در آخرین دقیقه بازی داشت. البته او از گلی که هفته گذشته مقابل نیوکاسل دریافت کرد مأیوس شده بود اما در مجموع خوب است که نه تنها امشب یک بازی خوب از خود به نمایش گذاشت بلکه نشان داد این توانایی ذهننی را در اختیار دارد که به سرعت با رویکردی مثبت به آن اتفاق واکنش نشان دهد.

در مورد آمادگي فابرگاس...

او هنوز به بهترين فرمش برنگشته .او بازي به بازي بهتر مي شود همچنين او براي مدت طولاني بيرون بوده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۲۰
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰