loading
در حال بررسی درخواست شما
یک چیز مخصوص، فقط برای آرسنالی ها!
یک چیز مخصوص، فقط برای آرسنالی ها!

یک چیز مخصوص، فقط برای آرسنالی ها!



شاید وقتی دو فصل پیش در خانه شماره ی 27 آرسنال هوو می شد، نمی توانستیم با اشک های درون چشمش آینده ی خیلی جذابی برای او در آرسنال تصور کنیم ولی به همین فاصله مانو خود را در دل هواداران جا کرد تا امروز یکی از بازیکنان محبوب شمال لندن باشد.

امانوئل ابوئه درباره ی روزی که به آرسنال آمد این گونه می گوید:«روزی که به من گفتند:"مانو، این آخرین بازی تو برای باورن(Baveren) است و بعد از آن به آرسنال خواهی رفت" را به یاد می آورم. من گفتم:"نه، نه، نه؛ نمی تونه اون طوری باشه که شما می گید." شگفت زده شده بودم ولی رئیس برای دیدن آن بازی به بلژیک آمده بود و آن وقت فهمیدم که حقیقت دارد و شاید واقعا آمده است تا من را بخرد!
بعد از بازی با من صحبت کرد و پرسید که آیا دوست دارم به آرسنال بپیوندم یا نه که من جواب دادم:"البته، اگر شما من رو بگیرید خوشحال می شم."؛ یک رویا بود.»

مرد ساحل عاجی آرسنال بی شک همان کسی است که انتظار عجیب ترین های تیم را از او دارید و حالا اگر طلسم بی جامی ها امسال شکسته شود باید منتظر هدیه ی ویژه ی امانوئل نیز باشید.

ابوئه که با تلویزیون آرسنال مصاحبه می کرد درباره ی سوپرایزش برای هواداران ادامه داد:«اگر یک جام برای باشگاهم برنده شوم، یک چیز مخصوص برای هواداران خواهم داشت. الان نمی خواهم آن را انجام دهم اما اگر قهرمان شویم کاری مخصوص برای هواداران انجام خواهم داد. به شما نمی گویم که واقعا چه چیزی است ولی یک جور رقص نیست؛ خودتان خواهید دید.
یک چیز مخصوص خواهد بود، چیزی که در تمام عمرتان ندیده باشید. این کار را به خاطر هوادارها انجام خواهم داد. این که می دانم دقیقا چه حرکتی است، بله البته [از همین حالا آن را در ذهن دارم.]»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۲۱
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : thegunninghawk.com
بازدید: ۷۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰