loading
در حال بررسی درخواست شما
صبور باش
صبور باش

صبور باش



مهاجم دانمارکی آرسنال که مدت زیادی به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله پا به دور از میادین بود حالا بار دیگر توانسته همراه با توپچی ها باشد و ظاهرا فرم خوب ورزشی خود را به دست آورده و خواستار بازی بیشتر در ترکیب اصلی تیم است . نیمکت نشینی وی در حالی است که مروان شاماک نیز توانسته در ترکیب آرسنال خوب کار کند و همینطور رابین ون پرسی نیز کم کم به ترکیب اصلی نزدیک می شود .
آرسن ونگر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی اعلام کرد بندتنر باید صبور باشد و از فرصت هایش برای رسیدن به ترکیب اصلی استفاده کند .

" من هر روز با وی ارتباط دارم و او هیچ گاه این را به من نگفته است .
نمی دانم . آیا شما تا کنون بازیکنی را دیده اید که روی نیمکت باشد و هیچ گونه ناراحتی نداشته باشد ؟
او به سختی کار می کند و برای مدت زیادی نیز بیرون بوده .  بای بگویم من از بابت نگرش و تلاش و حمیت وی بسیار خوشحالم . او باید به کارش ادامه دهد و وقتی کاملا آماده بود بازی کند .
می خواهم بگویم نگرش او کالا مشخص است و متعهد و من می توانم بفهمم چرا او نا امید است چرا که او تلاش بسیار زیادی می کند . حالا او باید کمی صبور باشد .
وقتی شما تلاش می کنید تا بازیکنی را متقاعد کنید که باید صبور باشد شما وثت خود را تلف می کنید . این کاری است که شما می نید و وقتی از یک بازیکن بعد از دو جلسه تمرین بپرسید که آماده است و او می گوید بله همه چیز طبیعی است و منظور من نیز همینطور بوده . "

بندتنر که باید با شاماک و ون پرسی برای رسیدن به ترکیب در سیستم چهار سه سه رقابت کند از سوی مربی نقشه هایی دارد . مربی سعی می کند تا همه را خوشحالم نگه دارد :

" اینگونه است اما شما می دانید که باید در بازی های زیادی به میدان برویم و به راحتی می توانیم از سیستم چرخشی استفاده کنیم .
بندتنر و ون پرسی و شاماک می توانند به خوبی در کناره ها هم بازی کنند و وقتی همه در اختیار باشند اما ترکیب بزرگی داریم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۲۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰