loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال مدعی اصلی قهرمانی
آرسنال مدعی اصلی قهرمانی

آرسنال مدعی اصلی قهرمانی



آرسن ونگر اعلام کرد که تیمش خود را به عنوان یک رقیب جدی برای پایان دادن به سلطه منچستر و چلسی در لیگ برتر آماده کرده است.
توپچی ها بعد از ظهر یکشنبه به یک برد شیرین 2 بر یک در زمین اورتون دست یافتند که با توجه به این که این بازی بین تساوی منچستر در مقابل استون ویلا و باخت چلسی به ساندر لند قرار داشت شیرینی برد برای هواداران دو چندان کرد.
ونگر اظهار داشت که عملکرد مقتدرانه تیمش- که باعث صعود این تیم به مکان دوم جدول و رسیدن به فاصله 2 امتیازی چلسی شد - نشانگر این است که تیمش بهتر از گذشته توانایی رقابت با صدر نشینان را دارد.
او گفت:"نمایش تیمم در بازی با اورتون نه تنها نشان دهنده یک فوتبال با کیفیت است بلکه از سوی دیگر خبر از روحیه جنگندگی تیم دارد"
اگر شما خواهان رقابت با صدر جدول هستید این دو فاکتور لازمه کار شماست.."
مربی فرانسوی توپچی ها درباره تیم جوانش اشاره کرد که :" آنها مصمم ، منظم و دارای انگیزه کافی هستند تا به طلسم شش سال بی جامی در این سال پایان دهند."
"ما تیم یک تیم کاملا متحد هستیم-بازی با اورتون فوق العاده بود"
"شما باید از اورتون به خاطر تیم خوبی که دارد تقدیر کنید- آنها تیم بسیار خوبی هستند و در ادامه فصل در جدول صعود خواهند کرد.
من انتظار دارم که آنها برای قرار گرفتن در بین شش تیم اول تلاش کنند- کسب پیروزی در خانه شش تیم بالای جدول همیشه لذت بخش است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۲۴
به قلم بهنام رموزه
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : www.metro.co.uk
بازدید: ۷۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰