loading
در حال بررسی درخواست شما
مجروحیت دوست رمسی به خاطر دفاع از او
مجروحیت دوست رمسی به خاطر دفاع از او

مجروحیت دوست رمسی به خاطر دفاع از او




آرون رمسی ستاره تیم آرسنال وقتی که با یکی از دوستانش در بار بودند.ناگهان صورت دوست خود را به خاطر یک درگیری مجروح شده دید.

ستاره جوان توپچی ها به همراه دوست خود بود که طی یک درگیری دوستش به خاطر این که میخواست از این بازیکن مقابل یک حمله توسط چاقو دفاع کند به شدت مجروح شد.

رایز هوچرسون (Rhys Hutcherson)-20 ساله- متحمل یک جراحت وخیم پنج اینچی شد که حتی به یکی از چشمانش نیز شدیدا صدمه زد.این جراحت 45 بخیه را در پی داشت.

یت رایت(Yet Rhys) - برادر زاده افسر پلیس پس از فرار آن فرد روانی برای پیش گیری از حمله مجدد در آن محل نگاه داشته شد.
رفیق دوران کودکی آرون آن شب در کاردیف همراه او بود که تعدادی یاغی شروع کردند به گفتن بد و بیراه و کلمات زشت به آرون به خاطر این که آرون در سال 2008 تیم شهرشان را ترک کرد.

آرون و رایز که از حرف های آنها خسته شده بودند و- همچنین آرون که دارد زماان ریکاوری پس از مصدومیت را طی میکند-در حال ترک بار بودند که یکی از آن یاغی ها به دنبال آنها آمد و رایز برای محافظت از رفیقش (آرون) جلوی او ایستاد و ناگهان با ضربه چاقوی او مواجه شد.

یکی از شاهدان ماجرا در این باره میگوید:"لکه ها ی خون همه جای خیابان مشاهده می شد."

آن فرد روانی محل را ترک کرد و از دست تعقیب کننده ها نیز به سرعت گریخت.

اما رایز در حالی که هنوز خون از زخمش جاری بود دقایقی بعد طرف را پیدا کرد و از خجالت وی در آمد و البته در ادامه نیز کار هر دوی آنان به بیمارستان کشیده شد.

یک منبع نزدیک به آرون دیروز گفت: "رایز قدیمی ترین و صمیمی ترین دوست آرون است. آنها از زمان شروع مدرسه بهترین دوستان هم بودند. آرون در مورد اتفاقی که افتاده خیلی ناراحت است."

یکی از کارکنان آن بار در مورد آن اتفاق کفت :" که آن وحشی ها مث دیوانه ها تمام طبقات و قفسه های بار را داغان کردند."

یکی دیگر از کارکنان آنجا اضافه کرد که :" آرون و دوستش با هم خوش بودند آنها مست نبودند و دنبال دردسر نیز نمی گشتند."

"گروهی از هواداران کاردیف این دو را دیدند و شروع به برهم زدن اعصاب این دو نفر کردند و همچنین آرون را فراری و ناسپاس می خواندند."

"رمسی سعی کرد که خود را از اتهاماتی که آنها میزدند تبرعه کند ولی آنها دست بردار نبودند و پیاپی او را نسبت به تیم شهرش ناسپاس می خواندند.آنها همچنین به او ناسزا میگفتند."

وقتی دوست آرون مورد اثابت چاقو قرار گرفت بعد از آن خون همه جای خیابان دیده میشد. فرد یاغی پس از ضربه سریعا خواست محل حادثه را ترک کند که نگهبان در خواست با یک تکل همانند بازیکنان راگبی او را متوقف کند ولی آن یاغی فرار کرد که نهایتا در کنج خیابان توسط رایز گرفتار شد.

افسر پلیس گفت: "در نزاع تاریخ 31 اکتبر :یک پسر 18 ساله با پارگی و جای ضربه پا رو صورتش مصدوم شد و الان هم که این پسر 20 ساله با جراحت روی صورتش رو برو شده است.(آنها در حال ترویج چاقو کشی و در طی آن نزاع و دعوا هستند.)"

او در ادمه گفت : "ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم."

آرون رمسی در سال 2008 با پرداخت مبلغ پنج ملیون پوند راهی تیم لندنی آرسنال شد. او پس از تکلی که در بازی با استوک روی پایش زده شد در حال ریکاوری و بازگشت به میادین است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۲۶
به قلم بهنام رموزه
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۸۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰