loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه جینولا پیش از دربی
مصاحبه جینولا پیش از دربی

مصاحبه جینولا پیش از دربی




دیوید جینولا (David Ginola)بازیکن افسانه ای باشگاه تاتنهام و کشور فرانسه اظهار کرد: تاتنهام نوانایی شکست تیم آرسنال و حتی فتح لیگ برتر را دارد اما آنها در حال حاضر از نظر ذهنی توانایی لازم را در خود نمی بینند.

بازیکن اسبق تیم تاتنهام گفت که تیم سابقش توانایی شکست آرسنال و پیوستن به جمع مدعیان فتح جام را دارد ولی باید این موضوع را شنبه نشان دهد.

آنها مدت هاست که نتوانستند آرسنال را در خانه شکست دهند و 68 بازی از آخرین باری که آنها توانستند یکی از 4 تیم بزرگ جزیره را در خارج از خانه شکست دهند می گذرد.

جینولا اعتقاد دارد با وجود بازیکنانی چون ون در فارت و مودریچ و گرت بیل تاتنهام توانایی این را دارد که خود را به عنوان یک مدعی در لیگ نشان دهد. ولی این طور به نظر میرسد که آنها قبل از این که با رقیب همشهری خود آرسنال خود را مقایسه کنند میبایست از لحاظ ذهنی خود را جزو تیم های برتر برسانند.

جینولا در مصاحبه با خبر گذاری گل گفت: من از موفقیت فصل قبل تاتنهام خوشحالم اما اگر آنها می خواهند نشان دهند که توانایی فتح لیگ را دارند پس باید آرسنال را در زمینش شکست دهند.

با داشتن بازیکنانی چون ون در فارت و مودریچ و بیل دیگر بهانه ی وجود ندارد پس باید صبر کنیم و ببینیم نتیجه بازی شنبه چه می شود.

آنها ابزار لازم را در اختیار دارند ولی آیا آنها از لحاظ ذهنی نیز آماده مواجهه با مشکلات هستند.آنها باید باور کنند که می توانند برنده باشند و این کار را از شنبه باید شروع کنند.

در طول این سالها تاتنهام بارها مقابل آرسنال به میدان رفته و این ذهنیت را نداشتند ولی اکنون آنها توانایی لازم برای این کار را دارند.

من نمی توانم بگویم که تاتنهام در حال حاضر بهتر از آرسنال است اگر آنها نتوانند این را در بازی مقابل آرسنال نشان دهند.

هم اکنون تاتنهام با 9 امتیاز اختلاف با صدر نشین لیگ یعنی چلسی کار خود را دنبال می کند ولی جینولا معتقد است آنها می توانند بار دیگر خود را به عنوان یک مدعی مطرح کنند.

این فرانسوی 43 ساله افزود :" اگر آنها می خواهند تیم خوبی را برای چند سال آینده داشته باشند نباید بازیکنانی هم چون بیل را که تیم های زیادی خواستار آنها هستند را از دست بدهد."

"مخصوصا بیل که پس از بازی های خیره کننده این فصل خود به شدت مورد توجه تیمهایی چون رئال مادرید- بارسلونا- منچستر یونایتد و ... است"

جینولا که پس از جدایی از نیوکاسل در سال 1997 به مدت سه سال برای تاتنهام به میدان رفت وپیشنهاد تیمی چون رئال مادرید را رد کرد باور دارد اگر باشگاه قرارداد جدیدی را به بیل پیشنهاد بدهد بیل نیز راه او را انتخاب می کند.

"اگر شما می خواهید لیگ را فتح کنید باید بازیکنان خود را حفظ کنید در غیر این صورت موفق نخواهید شد."

"همیشه این خطروجود دارد که یک پیشنهاد وسوسه کننده بیل را از تیم جدا کند پس تاتنهام باید پیشنهاد خود را روی میز مذاکره بگذارد..صادقانه بگویم پول حرف اول و آخر را میزند."

"رئال مادرید می تواند به بیل پیشنهاد قهرمانی لیگ و اروپا و پول هنگفتی را بدهد."

"من آن زمان در تاتنهام ماندم به این خاطر که همان مقدار که میخواستم به من پیشنهاد داده شد پس بیل هم خواهد ماند اگر پولی را که می خواهد به او بدهند."

"تاتنهام نباید نگران این باشد که بقیه بازیکنان تیم چه فکر میکنند. برای مثال مطمئنا لاسانا دیارا در رئال مادرید به این خاطر که از رونالدو کمتر دستمزد میگیرد عصبانی نمی شود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۲۹
به قلم بهنام رموزه
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goal.com
بازدید: ۷۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰