loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه پیش از بازی
مصاحبه پیش از بازی

مصاحبه پیش از بازی

 

در مورد توانایی تیم در رقابت بر سر قهرمانی و اهمیت دیدار با تاتنهام :


" ما مانند هر تیمی دوست داریم که به ما احترام گذاشته شود و ما را جدی بگیرند. زمانی که مردم آن را انجام می دهند ، ما خوشحال می شویم.


ما آگاه هستیم که آن فقط به عملکرد و نگرش ما بستگی دارد و این دلیلی است که چرا برای ما مهم است که اکنون ثبات داشته باشیم.


تاتنهام همواره تیم ها و بازیکنان خوبی داشته است مانند دارن اندرتون و دیوید ژینولا. اما از زمانی که من به اینجا آمده ام آن برای اولین بار بود که آنها لیگ را در جمع چهار تیم برتر به پایان رساندند. بنابراین این بدان معنی است که عملکرد آن ها نسبت به گذشته بهتر بوده است.


اما زمانی که بازی دربی است شما ، آن ها را جدی و خاص تلقی می کنید و کمی حساسیت بیشتری وجود دارد.


من نتایج سابق آنها را در مقابل ما در نظر نمی گیرم. شما می دانید که آن فقط یک بازی است که می خواهید در بهترین فرم خود باشید."


در مورد اهمیت مهار کردن گرت بیل :


"بله ، مطمئنا آن مهم خواهد بود که ما بیل را کاملا مهار کنیم. اما تاتنهام بازیکنان خوب زیادی را در تیمش دارد - بیل ، فن در فارت ، مودریچ ، دفو و پاولیوچنکو. پس بیایید خیلی بر روی آن متمرکز نشویم.


آنها بازیکنان خوبی دارند ، ما آن را می دانیم. اما آنها در صورتی بازیکنان خوبی هستند که کار خود را انجام دهند. برای ما مهم است که عملکردی تیمی داشته باشیم و بر روی یک بازیکن تمرکز نکنیم. آن زمان است که ما شانس خوبی برای پیروزی داریم."


در مورد کورس بر سر قهرمانی :


"آن رقابتی کاملا باز است. من پس از گذشت 6 بازی اول تا کنون گفته ام که به نظر می رسد تیمی که بیشترین ثبات را داشته باشد قهرمان خواهد شد.


به همین خاطر است که من احساس می کنم از 6 بازی گذشته ثبات خوبی در تیم ایجاد شده است. بیایید فقط این ثبات را به وجود آوریم و این روندمان را ادامه دهیم.


بازیکنان احساس خواهند کرد که آن مهم است که در دیدار های بزرگ پیروز شویم و فردا یک دیدار بزرگ است. بنابراین برای ما آن فقط یک فرصت است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۲۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰