loading
در حال بررسی درخواست شما
دنیلسون آماده یک مسئولیت مهم
دنیلسون آماده یک مسئولیت مهم

دنیلسون آماده یک مسئولیت مهم



با وجود پیشرف در بازی نوس دنیلسون همچنان این بازیکن جوان برزیلی مورد انتقادات زیادی قرار گرفته و در بازی هایش متهم به تمرکز پایین و ارائه اشتباهات مهم در بازی است .
به هر صورت وی می تواند نقش مهمی در بازی های به ویژه سبک تر آرسنال در این فصل ایفا کند و این بازیکن نیز اماده است .
البته این نکته که دنیلسون مدت زیادی از ابتدای فصل را به دلیل مشکل مصدومیت از دست داده نباید فراموش کرد و حالا این بازیکن 22 ساله می تواند برابر براگا نیز بدرخشد .
نوس دنیلسون با مصاحبه با تلویزیون آرسنال درباره خود گفت :

" احساس خوبی حالا دارم .
در پاره این از فصل مشکلی با کشاله ام داشتم که وقتی از آوریل سال قبل برابر تاتنهام داشتیم شروع شد و حدس می زدم برای ماه هایی بیرون باشد . اما حالا اماده ام . کاملا اماده ام و از بازی کردن لذت می برم و مشغول تمرین هستم و فکر می کنم در این مرحله و پست خوشحال هستم و آماده برای کمک به تیم .
این درست است که برای به دست آاوردن شادابی دوباره خود نیازمند زمان بود و بعد از بازگشت همیشه باید صبور می بودم چرا که بازیکنان آماده زیادی در آن پست وجود دارند . من منتظر شانس خود هستم تا بازی کنم . رئیس همیشه درباره مسائلی که پیش می روند با من صحبت می کند و مهم ترین نکته ایت است که آماده باشم . فکر می کنم به خوبی پیش مسائل پیش می روند و من در تیم هستم و از مسابقات لذت می برم . از اینکه برابر براگا یا بازی کارلینگ کاپ برابر تاتنهام بازی کنم . من روی موقعیت حساس این فصل تمرکز کرده ام .
همینطور درباره مسائلی که در گودیسون پارک گذشت شادمانم . مربی به من گفته بود در میانه میدان که میرم به بازی و باید لذت ببرم . پاس کاری کنم و به مدافعان و هافبک ها کمک کنم . برخی اوقات وقتی شما شخصی را اینجا نداشته باشید کار سخت می شود . مهم است که فرصت داشته باشم تا خود را به رویس و هواداران نشان دهم .
چیزی که مهم است این است که با هم کار کنیم و همدیگر را حمایت کنیم . برای مثال اگر الکس به جلو برود من عقب می مانم . با ترکیبی که ما داریم چه من چه الکس و چه جک ویلشر می توانیم به جلو برویم و بقیه در عقب زمین باقی بمانند .
همیشه در حال تغییر هستیم و این بستگی به اینکه در چه شرایطی از بازی و توپ قرار داشته باشی دارد . بنابراین صحبت درباره اینکه چه کسی کجا برود وجود دارد و اگر در حال صحبت نباشید می تواند اشتباهاتی رخ دهد .
در حال حاضر احساس تجربه بیشتری می کنم و این بسیار مهم است . از بازی های خود اطلاعات بیشتری دارید . همیشه صد در صد خود را می گذارم و امیدوارم بتوانم کمکی کرده باشم .
همیشه به آرسن ونگر که به تما بازیکنان و همینطور من فرصت هایی می دهد مدیونم چزا که او مربی کامل و با تجربه ایست و برای من بهترین در جهان است . او برای هر کس مانند پدر است . او همیشه با ما صحبت می کند و این مسائل در باشگاه های دیگر سخت است . اگر این فصل عنوانی را برنده شویم من به سمت وی خواهم رفت چرا که او مرد برتر است . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰