loading
در حال بررسی درخواست شما
کارت های قرمز رئال بسیار بد بود
کارت های قرمز رئال بسیار بد بود

کارت های قرمز رئال بسیار بد بود

 

در بازی دیشب تیم های رئال مادرید و آژاکس، سرخیو راموس و ژابی آلونزو در اواخر بازی و در حالی که یک کارت زرد داشتند، در دو صحنه شروع مجدد با اتلاف وقتی عمدی موجبات اخراج خود را فراهم کردند. یوفا اعلام کرده در این مورد تحقیق خواهد کرد و ممکن است این دو بازیکن جریمه ای فراتر از یک جلسه محرومیت طبیعی از بازی بعدی را تجربه کنند. ونگر معتقد است باید با تیم هایی که قوانین را عمدا زیر پا میگذارند برخورد شود.
"دوست ندارم این موارد را ببینم و دیدن این موضوع در یک باشگاه بزرگ متاثر کننده است. وقتی شما این موضوع را میبینید، در مجموع، باعث به وجود آمدن تصویری بد از فوتبال میشود که ما نمیخواهیم این موضوع اتفاق بیافتد.
"من به دلیل کیفیت رئال مادرید به آنها احترام می گذارم و به کاری که در زمین انجام میدهند. ولی اگر آن تیم رئال مادرید و یا هر تیم دیگری باشد، شما دوست ندارید این موضوع را در زمین فوتبال ببینید.
"همواره شرایط یکسان بوده است، در زمین بازی شما میخواهید به مردمی که پول میدهند تا فوتبال را تماشاه کنند احترام بگذارید. چیزی که آنها میخواهند این است که فوتبال تماشا کنند، نه مواردی مثل اینها.
"اگر این تیم آرسنال و یا رئال مادرید باشد و یا هر تیم دیگری، شما نمیخواهید که این موضوع را بپذیرید.
دیدن این موضوع که مربیان میتوانند قوانین را برای جلوگیری از محرومیت بازیکنانشن در آستنه دیدارهای بزرگ دور بزنند ساده است. آیا ونگر این موضوع را تا کنون در ذهن داشته است؟
"شما هرگز نمیگویید که این فکر از ذهن شما نگذشته است و شما باید در قبال این موضوع صادق باشید.
"این موضوع از ذهن شما خواهد گذشت در صورتی که دو بازی به بزرگترین بازی فصل فاصله دارید و یک بازی کم ارزش تر در پیش رو دارید و ممکن است بازیکن شما محروم شود.
"ولی فکر میکنم اتفاقی که شب گذشته رخ داد بهترین راه حل برای این موضوع نخواهد بود،  زیرا صادقانه بگوین که این موضوع بسیار بد به نظر میرسید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰