loading
در حال بررسی درخواست شما
مهارت آرون در گلف بیشتر از فوتبال است
مهارت آرون در گلف بیشتر از فوتبال است

مهارت آرون در گلف بیشتر از فوتبال است




تئو والکات مهاجم جوان آرسنال در مصاحبه با تلویریون آرسنال به شوخی گفت: 

"رمسی زمان زیادی را بعد از مصدومیتی که روی پای او در ماه فوریه بوجود آمد روی ورزش گلف صرف کرده و می توانم بگویم که در حال حاضر توانایی او در بازی با دستش بیشتر از فوتبال است."

هافبک ولزی آرسنال این هفته 45 دقیقه رای تیم رزرو به میدان رفت و همچنین با یک قرار داد کوتاه مدت برای کسب آمادگی دوباره به تیم ناتینگهام فارست پیوست.والکات همچنین اظهار کرد که چقدر خوشحال شد از این که دوباره ارون را در زمین تمرین میدید.

"مرحله بعدی برای او این است که برای بازگشت به دوران آمادگیش مبارزه کند او از پس آن 45 دقیقه بر آمد و این برای او بسیار خوب است."

"او پسر بسیار خوبی است و من از بازگشت او بسیار خوشحالم.این مصدومیتی است که شما دوست ندارید برای هیچ کس دیگری اتفاق بیفتد مخصوصا برای فرد دوست داشتنی چون آرون."

"ما از آنچه اتفاق افتاده بود ناراحت بودیم. اما حالا او بازگشته و همیشه لبخند بر لب دارد.این برای تیم هم بسیار با ارزش است . این که او دوباره به جمع بچه ها برگشته بسیار فوق العاده است."

"او اخیرا خیلی مشغول ورزش گلف بوده است.به همین دلیل در حال حاضر بازی گلف او بهتر از فوتبالش است.ما هنوز با هم مسابقه ندادیم ولی من مقداری تجربه بیشتری در گلف دارم ولی آرون میتواند توپ را خیلی دور تر بیاندازد!!!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۵
به قلم بهنام رموزه
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal tv
بازدید: ۶۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰