loading
در حال بررسی درخواست شما
اتفاقات گذشته ، روی بازی امروز تاثیر داشت
اتفاقات گذشته ، روی بازی امروز تاثیر داشت

اتفاقات گذشته ، روی بازی امروز تاثیر داشت


در مورد یک پیروزی خوب که پایان بخش یک هفته ی ناامید کننده بود

معتقدم ما در این هفته 3 بازی خوب انجام دادیم. از نظر من ما مقابل تاتنهام خوب بودیم.در بازی سختی مقابل براگا، مالکیت توپ زیادی داشتیم و امروز به خوبی واکنش نشان دادیم.در مجموع تمرکز شما بر روی عملکرد است - همواره زمانی که بر بازی مسلط هستید، نمی بازید و این اتفاق امروز رخ داد. ما خوب بازی کردیم ، ویلا در نیمه ی دوم واکنش خوبی نشان داد ولی توانستیم راه هایی برای پیروز شدن پیدا کنیم.


در مورد اینکه آیا گل زدن پس از گذشت مدت زیادی از زمان بازی ، تعجب آور بود


ما بسیار بر بازی مسلط بودیم و تنها حسرتی که در چنین شرایطی دارید ، این است که به اندازه ی کافی گل نزنید. وقتی که حساب کار 0-2 بود ، در بین دو نیمه ، احساس می کردید که اتفاقاتی که هفته ی پیش افتاده ، در بین بازیکنان تاثیر گذاشته است. وقتی که نتیجه 1-2 شد ، بازی به یک امتحان جالب برای تیم من تبدیل شد. می توانستیم تسلیم شویم و یا دوباره گل بزنیم که ما توانستیم دوباره گل بزنیم. ویلا تیم خوبی است و مهاجمان و مدافعان قوی و مستحکمی دارد ولی در مجموع معتقدم که ما بر بازی حاکم بودیم.


در مورد توانایی های ذهنی تیمش


این تیم ، بسیار جالب است زیرا آنها برای سبک بازی کردن و و مبارزه کردن برای یکدیگر، در یک راستا قرار دارند. دیدن همچین چیزی بسیار جالب است و من فکر می کنم که چیزهای بسیار بیشتری از این تیم خواهید دید.


در مورد عملکرد آندری آرشاوین


احساس می کنم که او امروز فوق العاده سرحال بود. احساس کردم که او همواره خطرناک ظاهر شد. یک امتحان خوب زمانی است که اگر مایلید که بازیکنتان همواره صاحب توپ باشد ، او همواره پا به توپ شود زیرا احساس می کنید که او توانایی عوض کردن شرایط را دارد.


در مورد اینکه آیا بازیکنانش مجبور بودند جای خالی فابرگاس را پر کنند


نه ، نه به آن شکل. احساس می کنم که مسلما دوست دارید که سسک در ترکیب باشد ولی من پیش از شروع بازی ، کاملا مطمئن بودم. ما برای بازی کردن فوتبال ، سبکی خاص داریم. مسلما سسک هم استعداد های خاص خودش را دارد ولی با این حال ، معتقدم بدون توجه به اینکه چه کسی بازی می کند ، ما می توانیم بازی تیمی خوبی داشته باشیم.


در مورد رفتن به صدر جدول


این دنیای فوتبال مدرن است ، به سرعت تغییر می کند. کاری که باید بکنید این است که بر روی هدفتان تمرکز کنید و بگذارید مردم در مورد شما قضاوت کنند. احساس می کنم که ما مقابل تاتنهام خیلی خوب بازی کردیم و آنها کمتر از ویلای امروز ، خطر ایجاد کردند ولی ما آن بازی را واگذار کردیم.


در مورد عملکرد ضعیف آرسنال در خانه


باور ندارم که ما در این زمینه مشکلی داریم. ترجیح می دهم که اینگونه مشکلات باشد تا آنگونه مشکلات. گاهی اوقات در خانه ، کارها را درست انجام می دهید. بازیکنان از چیزی نمی ترسند. شاید ما در خانه دوست داریم کمی بیشتر زهردار باشیم و در شروع بازی ها ، کمی زیادی اعتماد به نفس داریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۶
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰