loading
در حال بررسی درخواست شما
به تیم برتر زمین باختیم
به تیم برتر زمین باختیم

به تیم برتر زمین باختیم



نبرد سخت دو تیم آرسنال و استون ویلا با شکست 2-4 تیم میزبان پایان یافت. مصافی که آن قدر برای تماشاچیان ویلا سخت بود که حتی در پایان نیمه ی اول بازی، تیم خود را هوو کنند.

ژرارد هولیه، سرمربی استون ویلا پس از اولین شکست خانگی خود به خبرنگاران گفت:«در مجموع نیمه ی اول را از دست دادیم؛ ما ضعیف بودیم. نمی دانم، شاید به خاطر این بود که زیاد آن ها را برای خود بزرگ کرده بودیم، شاید به خاطر تجربه ی کم مان بود و شاید هم به اندازه ی کافی توپ را در جلو زمین نگه نداشتیم.
اصلا" به نظر نمی رسید که بازی را شروع کرده باشیم و بعد از نیم ساعت هم که کمی به خود جنبیدیم و می خواستیم دست به کار شویم، بلافاصله گل خوردیم.»

«گل اول را روی نا هماهنگی و عدم برقراری ارتباط بین دو بازیکن مان خوردیم و گل دوم درست پیش از پایان نیمه، که با شکل و شمایل نیمه ی نخست کاملا شایسته ی آن بودند.
پس از آن در نیمه ی دوم توانستیم به بازی برگردیم و تیمی متفاوت بودیم. انرژی، تفکر مثبت و خطر پذیری بیشتری داشتیم و جسورتر بازی کردیم. می خواستیم چیزی بدست بیاوریم.
وقتی گل اول را زدیم شرم آور بود که نتوانستیم کمی بیشتر، برای 10 دقیقه ی پس از آن، گل مان را زنده نگه داریم و در واقع به ثمر رسیدن گل سوم آن ها نقطه ی محوری این بازی برای من بود.»

«اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم حقیقت این بود که ما به تیمی باختیم که بهتر از ما بود، به همین سادگی.
اگر بخواهید دلیل بیاورید، خب می توانید این و آن را بهانه کنید و دلایل کوچکی هم وجود داشت، _از بازی با منچستر یونایتد دو بازیکن را به دلیل بیماری در اختیار نداشتیم،_ ولی جدا از این مساله باید بگوییم آن ها بهتر بودند و شایستگی بردشان را داشتند.»

«بهترین کار این است که از بازی درس بگیریم و بیش از حد به آن فکر نکنیم. ما باید به سمت بازی بعد برویم که برای مان بسیار مهم است.
نکته ی مثبت بازی برای ما واکنش خوب و بازگشتمان در نیمه ی دوم بود. آرزوهای بزرگتری از خود نشان دادیم و به نظر می رسید پس از نیمه تازه رها شده بودیم.
به نظر می رسد در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات انفرادی هستیم ولی در چنین موقعیتی شما نیاز دارید در کنار هم بمانید و با آن ادامه دهید.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۷
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : avfc.co.uk
بازدید: ۶۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰