loading
در حال بررسی درخواست شما
از فصل قبل قوی تریم
از فصل قبل قوی تریم

از فصل قبل قوی تریم



با تمام ضعف های فصل گذشته و مصدومیت های فراوان آرسنال , این تیم توانست تا هفته های پایانی در کورس قرار داشته باشد و در نهایت به رده سوم بسنده کرد .
با این حال دنیلسون بازیکن میانی این تیم باور دارد آرسنال کاراکتر های لازم برای موفقیت در این فصل را دارد .
دنیلسون که یکی از چندین و چند بازیکن جوان تیم است در این باره گفت :

" فکر می کنم این فصل می توانیم برنده شویم و من می خواهم که این فصل برنده باشم چرا که برای پنج سال هیچ عنوانی نبرده ایم . اما حالا ما از فصل قبل کمی قدرتمند تر شده ایم .
در فصل گذشته ما برخی بازی های بزرگ را از دست دادیم و این فصل با تجربه بیشتری کار می کنیم . ما تیم بسیار خوبی داریم که بازیکنان جوان زیادی دارد اما کیفیت بالایی در تیم وجود دارد . ما بازیکنان جوان زیادی با فاکتور های لازم را داریم .
ما روی هر بازی که پیش رو داریم تمرکز می کنیم . اگر بر روی تمام هر بازی تمرکز کنیم شانس برنده شدن داریم و این فقط درباره کارلینگ کاپ یست و شامل مثلا جام حذفی نیز می شود . همینطور لیگ قهرمانان و لیگ برتر که برای ما اهمیت بالاتری دارند .
برخی اوقات احساس ناراحتی دارم چرا که مردم می گویند آرسن ونگر بازیکنان با تجربه و بزرگ را مورد اهمیت قرار نمی دهد . اگر ما با هم کار کنیم و به یک دیگر کمک کنیم و تمام توان خود را در تمرینات و بازی ها بگذاریم می توانیم امسال برنده شویم .  "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۱۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰