loading
در حال بررسی درخواست شما
زمانی برای پیروزی در بازی های بزرگ
زمانی برای پیروزی در بازی های بزرگ

زمانی برای پیروزی در بازی های بزرگ



مدتی است که آرسنال در برابر تیم های بزرگ به خصوص در لیگ جزیره نمی تواند از نظر نتیجه گیری آنگونه که باید عمل کند .
شاید تجربه کم و یا سبک بازی و یا مشکلات دفاعی تیم همه دست به دست هم داده اند تا جتی آرسنال در بازی هایی که خوب و زوان بازی می کند نیز نتیجه را در پایان از دست بدهد .
به هر صورت بازیکنان با اشتیاق آماده رویارویی برابر منچستری هستد که همراه چلسی سه تیم اصلی در کورس قهرمانی امسال لیگ جزیره اند و سانیا باور دارد آرسنال می تواند شروعی بر بردن بازی های بزرگ داشته باشد .
آرسنال باید دو شنبه هفته اینده در بازی حساس این هفته به مصاف تیم منچستر برود و برای این بازی توپچی ها باید آماده سفر به شهر منچستر شود .
باک سانیا در مورد این بازی گفت :

“ اگر می خواهیم در پتایان فصل موفق باشیم و اگر می خواهیم رقابت داشته باشیم باید این بازی های بزرگ را پیروز شویم . در اولین بازی برابر چلسی شکست خوردیم و نمی خواهیم امتیاز بیشتری از دست بدهیم چرا که امتیازات زیادی در خانه از دست داده ایم .
فقط می خواهیم بازی خود را انجام دهیم و در خانه حریف پیروز شویم . رقابت قهرمانی در ماه دسامبر بسته نیست اما باید تیم تمام توان و قدرت خود را نمایش دهد .
در حال حاضر کاملا خوب کار می کنیم و باید رو به جلو حرکت کنیم چرا که برخی بازی های بزرگ را پیش رو داریم و می خواهیم پیروز ان ها باشیم . “

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۱۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰