loading
در حال بررسی درخواست شما
فقط رمزی میتواند شاکراس را ببخشید
فقط رمزی میتواند شاکراس را ببخشید

فقط رمزی میتواند شاکراس را ببخشید

 

آرسن ونگر از هواداران خواسته که در "امارات" به شاکراس و استوک احترام بگذارند. ولی زمانی که از او در مورد بخشش شاکراس پرسیده شد او احساس میکند که نقش کمی در این موضوع دارد.
"تنها رمزی میتواند شاکراس را بخاطر اتفاقی که برایش افتاد ببخشد. من نمیتوانم ببخشم چون قدرتش را ندارم.
"اگر شما مربی آرون رمزی هستید، کسی که 19 سال دارد و دو استخوان پایش شکسته است نمیتوانید بگویید که ناراحت نیستید. کاملا عادی است که شما ناراحت باشید.
"ولی در حال حاضر من احساسات خودم را دارم. چیزی که ما بعد آن اتفاق بر روی آن تمرکز کرده بودیم بازگرداندن دوباره رمزی به بازی کردن بود. و این همان چیزی است که او اکنون آن را شروع کرده است.
"نود درصد انرژی ما بر روی شاکراس متمرکز نشده بود بلکه بر روی آرون رمزی بود. آرون رمزی و دوران حرفه ایش برای ما اهمیت دارد. به همین دلیل است که احساس نمیکنم نیازی به صحبت در مورد آن باشد.
رمزی شنبه در امارات نخواهد بود و برای بازی در ترکیب ناتینگهام فارست برابر کریستال پالاس آماده خواهد شد. ستاره جوان توپچیها تا سال جدید به صورت قرضی در این تیم توپ خواهد زد.
"ما او را به آنجا فرستادیم تا بازی کند ولی همه بازی ها در حال حاضربه تعویق افتاده است بنابراین نمیتوانم در مورد اینکه او چگونه عمل میکند نظری بدهم. ولی میخواهم که او تا دوم ژانویه در آنجا بماند. زمانی که او را به آنجا فرستادیم آنها 7 بازی پیش رو داشتند بنابراین او هنوز میتواند در 5 یا 6 بازی به میدان برود، باید دید."  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۲۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰