loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: " سخت اما امكان پذير"
ونگر: " سخت اما امكان پذير"

ونگر: " سخت اما امكان پذير"

آرسنال - بارسلونا قرعه اي "سخت اما امكان پذير" عنواني است كه ونگر براي اين بازي جذاب و ديدني در دور يك هشتم نهايي جام باشگاه هاي اروپا گذاشته است.

وقتي از ونگر در مورد عكس العمل او پس فهميدن اينكه آنها بايد به مصاف بارسلونا بروند چه بوده است او در پاسخ گفت:

" عكس العمل من خيلي ساده بود . سخت اما امكان پذير"

" حقيقا به دنبال انتخاب تيمي نبودم. بازي برابر همه تيم ها مي تواند مشكل باشد.شما مي توانيد شالكه را بگوييد تيمي كه تاريخچه كمتري در جام باشگاه هاي اروپا دارد و ممكن بود آسان تر باشد. اما منفعت در آن است كه روي پاهاي خودمان باستيم و آماده باشيم.

"انتقام گيري در انديشه هاي من نيست. ما مي خواهيم از اين مرحله عبور كنيم و ما مي خواهيم آنها را حذف كنيم.بنابراين مشكل خواهد بود؟ بله. امكان پذبر است؟ بله.

"بارسلونا قطعا يك مدعي است و يك تيم مشهور اما آنها نمي خواستند با ما روبرو شوند چرا كه مي دانند با يك بازي فوتبال روبرو خواهند شد.

" من فكر مي كنم ما بهتر از پارسال هستيم و اين بهترين فرصت است تا اين موضوع را نشان دهيم. من نخواهم گفت كه ما چگونه بازي متفاوتي را روبروي آنها به اجرا خواهيم گذاشت.چيزي كه اكنون در ذهن من وجود دارد و بيشتر از بازي بارسلونا ذهن من را درگير كرده بازي فردا مقابل استوك است ."

" ما در اواسط دسامبر حضور داريم و ما در اواخر فبرييه مقابل آنها بازي خواهيم كرد. بنابراين راه درازي باقي مانده هنوز خيلي زود است كه در مورد اين بازي با تمركز صحبت كنيم. شما فقط مي توانيد در مورد قرعه كشي صحبت كنيد. كل مطالب ممكن است در دو ماه كاملامتفاوت شود. ما نمي دانيم چگونه عمل خواهيم كرد و چه احساسي خواهيم داشت.

"اما بهترين راه اين است كه با اطمينان پا به اين بازي بگذاريم. و اين موضوع به آنچه ما از امروز تا آنموقع انجام ميدهيم بستگي دارد. اگر ما در ليگ- جام حذفي و جام اتحاديه خوب عمل كنيم اين كار بهترين شانس را به ما ميدهد تا آنها را حذف كنيم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۲۶
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰