loading
در حال بررسی درخواست شما
حادثه ای که ژسنی را مصدوم کرد
حادثه ای که ژسنی را مصدوم کرد

حادثه ای که ژسنی را مصدوم کرد


ووچیچ ژسنی دروازه بان جوان و خوش آتیه ی توپچی ها ، در بازی با یونایتد برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفت و توانست خوش بدرخشد. او نشان داده که توانایی های زیادی دارد.

آرسن ونگر نیز معتقد است سنگربان جوانش پتانسیل های بالایی دارد . او بر این باور است که ژسنی برای بر آمدن از پس مشکلاتش ، اعتماد به نفس و مقاومت زیادی از خود نشان داده است.


"او می داند که چه می خواهد. او در سن کمی به اینجا آمد و سختی های زیادی کشیده است.


جفت بازوی او شکسته بودند. این اتفاق 2 سال پیش افتاد ، او می خواست وزنه های بسیار سنگینی را بلند کند. میله بر روی دستان او افتاد ، همینجا ، در زمین تمرین خودمان. او 6 ماه مصدوم بود. روی دستش دو زخم بزرگ وجود دارد و هم اکنون در دست هایش پلاتین دارد.


من از زمانی که به اینجا آمد ، او را زیر نظر داشتم. در تیم جوانان در مورد او می گویند که می تواند بازی ها را برایشان نجات دهد. او از پس اتفاقات سختی بر آمده و خیلی خوب کار کرده است


در کار ما بسیار مهم است که متقاعد باشید که می توانید در برابر 60 هزار نفر به میدان بروید و خوب کار کنید. از نظر من او این توانایی را دارد. اصلا ساده نیست که شروع کارتان در اولدترافورد و برابر منچستر باشد و به هیچ عنوان تزلزل نشان ندهید. معتقدم که او توانایی و شخصیت چنین کارهایی را دارد"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۲۸
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰