loading
در حال بررسی درخواست شما
نیازی به غبطه خوردن نیست
نیازی به غبطه خوردن نیست

نیازی به غبطه خوردن نیست



صحبت های آرسن ونگر حاوی نکاتی است .
نیازی به غبطه خوردن به وضعیت چلسی نیست . آرسن ونگر باور دارد آن ها نیازی ندارند که به این موفقیت چند ساله چلسی حسادت کنند .

" بگذارید بگویم ما روی امتیازاتی که آن ها دارند و امتیازاتی که ما داریم نگاه می کنیم . ما هیچ چیزی برای حسادت کردن نداریم .
این فقط برای ماست که از پس آن بر آییم . تا زمانی که یک تیم به پیروزی نرسیده متعجب هستند که ما می توانیم ببریم ؟ این یک مسئله روحی روانی است چرا که کیفیت در ترکیب اینجا هست . ما استیل جوانی داریم اما حالا کالما این گونه نیست .  "

موفقیت های چلسی پس از سرمایه گذاری عظیم مرد روسی با گرفتن یک جام اتحادیه و تلاش فراوان برای آن آغاز شد و ونگر نیز عقیده دارد اولین جام باعث ایجاد این باور روحی شد .

" بله . چرا که برای مدت زیادی آن ها برنده نبودند و این سوال همیشه پشت سر آن ها وجود داشت .  بنابراین چه چیزی می توانید برنده شوید ؟
من متوجه و قبول کرده ام . ما در حال ساخت یک تیم جدید بودیم و مدیریت کردیم که چگونه در بالاترین سطح باقی بمانیم جایی که تیم ها می توانند از بودن در آن شادمان باشند . شما بیشتر می خواهید و این قصد و غایت این فصل ماست و برای موفقیت و جواب دادن به تقاضای مردم است . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰